Gjest trinky Skrevet 13. august 2003 #1 Del Skrevet 13. august 2003 Heisann! Har bodd i Oslo i noen år nå, og har ikke vært hos tannlegen siden jeg gikk hos skoletannlegen hjemme sist for 6-7 år siden. Ja, jeg vet; Fyyy! Nå har det dog begynt å verke noe innmari et par steder, og jeg har innsett at jeg må ta meg selv i nakken og komme meg avgårde. Spørsmålet er da til dere: Noen som kan anbefale en god tannlege i Oslo? Har ikke tannlegeskrekk eller noe sånt, men ønsker en dyktig tannlege som ikke er altfor dyr (er fremdeles student). Er jo så innmari mange på Gule Sider... Vet dere forresten ca.-prisen på å ta et vanlig hull (ikke rotfylling eller noe) inkl. det som trengs av forundersøkelser og annet? Takker for alle svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 13. august 2003 #2 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg fant dette tilbudet som passer deg bra hvis det fremdeles er reelt. På Dentalia - Galleri Oslo Klinikken skriver "Er du mellom 20 og 29 år og det er gått mer enn 2 år siden du har fått tennene undersøkt av en tannlege/tannpleier, da er du i ferd med å bli en Drop Out. Meld deg selv hos din nærmeste Dentalia klinikk og ta en undersøkelse. " Du finner tlfnr og mer informasjon på deres hjemmesider: http://www.dentalia.no/default.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #3 Del Skrevet 13. august 2003 Tannlege Kjersti Wickstrøm har studentrabatt og holder til like ved Saga kino. Husker ikke helt prisene, men de er helt greie - og tannlegen er også grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 13. august 2003 #4 Del Skrevet 13. august 2003 Dentalia - Galleri Oslo Klinikken Jeg går til tannlege her, og kan ikke får skrytt nok! Virkelig hyggelige og flinke tannleger. Om det er dyrt her har jeg egentlig ingen aning om, men alle tannleger skal opplyse om priser på standardbehandlinger, så du kan jo ringe eller sende en mail med prisforespørsel. *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 13. august 2003 #5 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg går til Byporten tannlegesenter og de er kjempeflinke! Har litt tannlegeskrekk ( :oops: ) men der trives jeg så mye det går an hos en tannlege. Flere av mine venninner er begynnt å gå der etter at jeg anbefalte den og de liker den også veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 13. august 2003 #6 Del Skrevet 13. august 2003 Hvis pris er viktigst så ville jeg ha oppsøkt Tannlegehøyskolen i Oslo, men da treffer du jo på hvem som helst av mer eller mindre rutinerte tannlegestudenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. august 2003 #7 Del Skrevet 14. august 2003 Ikke bruk han i Christian Kroghs gate, vet han er billig, men grøss og gru. Viktig å stelle tennene sine, så jeg anbefaler å gå etter kvalitet. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 15. august 2003 #8 Del Skrevet 15. august 2003 Hvis pris er viktigst så ville jeg ha oppsøkt Tannlegehøyskolen i Oslo' date=' men da treffer du jo på hvem som helst av mer eller mindre rutinerte tannlegestudenter.[/quote'] Dette kan være en skrekk uten like! Kjenner en som satt der i seks timer for å få trukket en tann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå