Hoppetaujenta Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Er det mange som har det her? Lurer på om dere er fornøyd eller ikke - vurderer å handle litt utover høsten.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Jeg handler mye på Ellos, har konto som jeg kan handle "hele" to tusen kroner på... *himle* Jeg bruker alltid postoppkrav. Da vet jeg at jeg må ha penger for å få varene. Konto er bare en ny måte å bruke kredittkort på. Ellers fornøyd med Ellos. (Bortsett fra at på mange plagg er det et hopp fra str 38/40 til 42/44. Og jeg er da 40/42. Irriterende)
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 Det er vel en måte å kunne handle litt på for oss som ikke har for mye penger liggende... Lurte på om kvaliteten var ok der, både på klær og sørvis? Hva om det må byttes - går alt slikt greit?
Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Det er vel en måte å kunne handle litt på for oss som ikke har for mye penger liggende... Lurte på om kvaliteten var ok der, både på klær og sørvis? Hva om det må byttes - går alt slikt greit? Det er enkelt å bytte.Når du henter ut pakken din følger det alltid med en selvklebende pose som du legger eventuelle retur/byttevarer i.Du fyller ut et returskjema,legger det i posen sammen med det som skal byttes/returneres,og leverer posen inn der du hentet ut pakken. Kvaliteten er vel litt varierende men jevnt over bra.Service likeså.(Jeg har ihvertfall ikke opplevd noe negativt).Kontoen er grei å ha,men renten er høy.
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2009 Takk for svar. Jeg får ta sjansen på dette.
Leo Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har konto og siden jeg ofte er usikker på størrelser, farger etc. så hender det at jeg bestiller 2 - 3 eksemplarer av samme vare for å finne ut hvilken jeg skal ha før jeg sender resten tilbake. Siden jeg har konto slipper jeg da å betale for varer jeg ikke skal ha og vente 2 - 3 uker på å få tilbake pengene. Renten er imidlertid skyhøy, så jeg pleier å betale for varene jeg har valgt å beholde med en gang returen er registrert. Servicen er grei nok og det er enkelt å returnere siden det følger med selvlebende og frankert adresselapp i pakken. Kvaliteten er vel ikke all verden, men det finnes et og annet hederlig unntak. Jeg synes imidlertid leveringstiden av og til er litt lang og de bruker som nevnt lang tid på å behandle returer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå