Anna Lovinda Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Er det bare meg, eller har flertallet av designere blitt bitt av dominatrix-basillen? Støvlettene til JC er sorte med høye, spisse hæler. Ellers er det MYE lakk og lær ute og går. Har anskaffet meg en del, så nå mangler jeg bare pisken... :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #2 Skrevet 13. august 2003 Du har nok deverre rett, bare se på f.eks Aqua-Lene... Synes det er så trist at i alle år synes jenter/damer at f.eks rockere ser slum og teite ut. Men så blir det mote og da er det plutselig DRIIITKUULT! Trist at folk kjøper ferdig utslitt bukser med allerede påsydde jakkemerker som ikke bety noen ting. Hei, hei jeg vil plutselig se ut som en rock n roller. Er sikker på at mange nå plutselig kommer til å si at de liker S/m osv,kanskje kjøpe seg pisk å gå med på byen for den saks skyld, bare fordi det er hippt nå...Tåpelig. Men det er klart.. alle gjør jo som de vil. Synes bare man ikke bør snakke skit om noens klesstil/legning for deretter å synes det er tøft bare fordi det er in.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå