Solstorm Skrevet 28. september 2009 #21 Skrevet 28. september 2009 Men er dette med glass som eventuelt kan tilpasses at man har ulik styrke på øyenene, eller er det bare ferdiglagde lesebriller? (Spør litt mye, siden jeg snart skal kjøpe briller selv også.) Jeg har ulike styrke på høyre og venstre glass så dette er ikke "ferdigbriller". De lages etter min brilleseddel. Hvordan er det med toll/mva på favoptic? Jeg har ikke betalt toll eller mva når jeg har handlet hos Favoptic, gikk ut fra at de var en norsk nettbutikk men nå ble jeg litt usikker....
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #22 Skrevet 28. september 2009 Hvis du er ute etter superbillige briller så har Pytt & Panne minus-briller. Jeg har et par derfra som jeg bruker innimellom som alternativ til linser.
Gjest Gjest_zellica_* Skrevet 28. september 2009 #23 Skrevet 28. september 2009 Favoptic har norsk filial, så man betaler ikke noe ekstra for brillene.
Blåklokke Skrevet 29. september 2009 #24 Skrevet 29. september 2009 Jeg tok meg bryet å kjøre til Sverige, det angrer jeg ikke på! Jeg fikk progressive briller i lekker design til NOK 2 800,-! Synsprøven inkludert.Dette var i optikerforretningen på Nordby. Og jeg skulle ha skaffet meg nye briller for lenge siden, men jeg har gruet meg til utgiftene:( Så heretter blir det Sverige for meg!
Gjest Glør Skrevet 29. september 2009 #25 Skrevet 29. september 2009 (endret) Takk for tips, skal vurdere både nettkjøp og sverigetur når jeg skal ha meg briller. Endret 29. september 2009 av Glør
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #26 Skrevet 1. august 2015 Eldgammel tråd, men aktuelt tema. For meg. Jeg sliter med å finne en innfatning som jeg liker og som passer meg. Har sett at det er mange optikere på nett som har stort utvalg av innfatninger og jeg lurer nå på å kjøpe en innfatning på nett, og så gå til en fysisk optiker å få ordna med glassene. Er det mulig? Gjør optikerne det, eller må man kjøpe innfatningen på samme sted og kjøpe komplett liksom? Anonymous poster hash: 959e2...3a8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #27 Skrevet 1. august 2015 Eldgammel tråd, men aktuelt tema. For meg.Jeg sliter med å finne en innfatning som jeg liker og som passer meg. Har sett at det er mange optikere på nett som har stort utvalg av innfatninger og jeg lurer nå på å kjøpe en innfatning på nett, og så gå til en fysisk optiker å få ordna med glassene. Er det mulig? Gjør optikerne det, eller må man kjøpe innfatningen på samme sted og kjøpe komplett liksom? Anonymous poster hash: 959e2...3a8 Du kan fint komme til optiker med innfatning og bestille glass til denne, aldri hørt om at noen har hatt som krav at innfatning må kjøpes der - det er i så fall dårlig business. Anonymous poster hash: f0d2c...a50
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #28 Skrevet 1. august 2015 Gå inn på extraoptikal. Det er lett å bestille....når du bruker brilleseddel så er det lett. Jeg bruker de,de er i Norge. .jeg får returnert de..Om de ikke passer osv. God kundebehAnonymous poster hash: 20522...590
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #29 Skrevet 1. august 2015 Jeg tok meg bryet å kjøre til Sverige, det angrer jeg ikke på! Jeg fikk progressive briller i lekker design til NOK 2 800,-! Synsprøven inkludert.Dette var i optikerforretningen på Nordby. Og jeg skulle ha skaffet meg nye briller for lenge siden, men jeg har gruet meg til utgiftene:( Så heretter blir det Sverige for meg! Jeg fikk til 1700 i norgeAnonymous poster hash: 20522...590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå