Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Hei Dette er vel sånn standard ting som folk alltid spørr seg, så snart man blir litt usikker i forhodet. Vel det her seg slik for meg at jeg har vært sammen med en gutt i 3 mnd nå. Forholdet startet intensivt og med masse følelser. Men grunnet ting i livet vår, så har vi ikke sjangsen til å treffes så ofte. Dvs en gang i uke og annenhver helg. Han har tidligere vært veldig raus med komplimenter og sagt ting som virkelig har gjort meg godt. Etersom jeg har barn, så har han sagt at han gleder seg til å ta del i livet vårt (han har ikke møtt barna ennå da) Men de siste to ukene så har oppførselen hans fått meg til å tenke litt. Ellers så er det bare jeg som tenker for mye, og overanalyserere. Det er vanskelig å sette fingeren på hva som er forandret, men noe er det. Når han nå kommer den enen dagen i uken, så kan han være lite kosete... og det skjønner jeg ikke når vi ser hverandre så lite. Han viser liten interesse til å finne på ting, og når vi først gjør noe...slik som i helge, da var vi på hyttetur.....da kommer han med kommentarer som at neste gang vi skal på hytten, så må vi ha med oss noen folk. Så jeg tror han begynner å kjede seg litt......og det skremmer meg jo, etter bare 3 mnd. Så jeg bare lurer på om dette er sikre tegn på at han mister interessen......for det er så stor forskjell i hva han sier og hva han viser. Selv om han sier han er glad i meg, så har ikke helt følt det den siste tiden. Noen ideer? Bortsett fra at jeg overanalyserer?
Gjest brutal_mann Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Han har lest på KG at en må være hard to get, mystisk og uforutsigbar...
Gjest farge Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Jeg tror at når du så tidlig i forholdet føler at noe skurrer, så er det ikke ment too be.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå