Gå til innhold

Pepperbiff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvor mange kcal er det per. 100 gram i pepperbiff av storfe? Tusen takk!

PS: Jeg ønsker svar FORT! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hviken type storfekjøtt det er. Står nok på pakken.

Skrevet

Det står ikke på pakken. Det er de tilbudsgreiene fra Kiwi.

Skrevet

Tusen takk for svar begge to! Jeg tar sjangsen på at det er 105 kalorier per. 100 gram som det stod i linken til Chiffon. ;)

Skrevet
Tusen takk for svar begge to! Jeg tar sjangsen på at det er 105 kalorier per. 100 gram som det stod i linken til Chiffon. ;)

Regner med det er mørbrad. Ikke filet i hvert fall, siden det ikke står på. Legg til noen ekstra siden kjøttet er marinert.

Skrevet

Og hvorfor tror du at det er marinert? Det står ikke på pakken, og hvis det hadde vært det ville de vel reklamert veldig for det?

Skrevet

Ikke for å virke frekk, men står en å lager middag, regner kalorier og evt. kaster det som er overskytende siden det haster å vite??

Skrevet
Og hvorfor tror du at det er marinert? Det står ikke på pakken, og hvis det hadde vært det ville de vel reklamert veldig for det?

Det står olje og div krydder i ingredienslista.

Skrevet
Det står olje og div krydder i ingredienslista.
Det er ingen ingrediensliste på pakken jeg har her.
Skrevet

Pluss at det står "Fersk Pepperfilet av Storfe". Så de sier at den er fersk.

Skrevet
Pluss at det står "Fersk Pepperfilet av Storfe". Så de sier at den er fersk.

:klø: noen som har påstått noe annet?

Skrevet (endret)

På min står det:

Fersk pepperbiff av storfe. Ingredienser: storfekjøtt og krydder(sennepsfrø, løk, pepper, karve og koriander), paprika og vegetabilsk olje.

Men dette utgjør ikke så mye, så synes ikke du skal henge deg så opp i det.

Fersk betyr at den ikke har vært frossen.

Endret av venus_
Gjest Gjest_dame1_*
Skrevet

Okei. Tusen takk for svar venus! Jeg er blitt litt surrete i hodet etter en lang periode med redusering av kroppsvekten. Men jeg gir meg aldri, så når du sier at det ikke utgjør så mye mener du da 100 kcal eller 10 kcal? :sjenert::ler:

Lotte post 1: Mannen min ringte når han var i butikken og spurte om han skulle kjøpe det med til meg, så derfor trengte jeg informasjon litt kvikt. :)

Lotte post 2: Jeg trodde fersk var "ikke marinade", også tenkte jeg at det kanskje kunne vært litt nyttig informasjon i tilfelle jeg og venus hadde forskjellige produkter eller noe lignende. :gjeiper:

Skrevet
Okei. Tusen takk for svar venus! Jeg er blitt litt surrete i hodet etter en lang periode med redusering av kroppsvekten. Men jeg gir meg aldri, så når du sier at det ikke utgjør så mye mener du da 100 kcal eller 10 kcal? :sjenert::ler:

Jeg aner ikke, men det er nok ikke så mye som 100.

Skrevet
Lotte post 1: Mannen min ringte når han var i butikken og spurte om han skulle kjøpe det med til meg, så derfor trengte jeg informasjon litt kvikt. :)

Lotte post 2: Jeg trodde fersk var "ikke marinade", også tenkte jeg at det kanskje kunne vært litt nyttig informasjon i tilfelle jeg og venus hadde forskjellige produkter eller noe lignende. :gjeiper:

Skjønner!! Ang. post 2, tenkte du kanskje hadde misforstått ja=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...