Gjest dame! Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Hei! Hvor mange kcal er det per. 100 gram i pepperbiff av storfe? Tusen takk! PS: Jeg ønsker svar FORT!
venus_ Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Hei! Hvor mange kcal er det per. 100 gram i pepperbiff av storfe? Tusen takk! PS: Jeg ønsker svar FORT! Det kommer an på hviken type storfekjøtt det er. Står nok på pakken.
Gjest Chiffon Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 (endret) http://www.matvareguiden.no/matvare2776.asp Se nede til venstre for tabell. Endret 25. september 2009 av Chiffon
Gjest dame! Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Det står ikke på pakken. Det er de tilbudsgreiene fra Kiwi.
Gjest dame! Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Tusen takk for svar begge to! Jeg tar sjangsen på at det er 105 kalorier per. 100 gram som det stod i linken til Chiffon.
venus_ Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Tusen takk for svar begge to! Jeg tar sjangsen på at det er 105 kalorier per. 100 gram som det stod i linken til Chiffon. Regner med det er mørbrad. Ikke filet i hvert fall, siden det ikke står på. Legg til noen ekstra siden kjøttet er marinert.
Gjest dame! Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 Og hvorfor tror du at det er marinert? Det står ikke på pakken, og hvis det hadde vært det ville de vel reklamert veldig for det?
Chanel.No5 Skrevet 25. september 2009 #9 Skrevet 25. september 2009 Hei! Hvor mange kcal er det per. 100 gram i pepperbiff av storfe? Tusen takk! PS: Jeg ønsker svar FORT! Ikke for å virke frekk, men står en å lager middag, regner kalorier og evt. kaster det som er overskytende siden det haster å vite??
venus_ Skrevet 25. september 2009 #10 Skrevet 25. september 2009 Og hvorfor tror du at det er marinert? Det står ikke på pakken, og hvis det hadde vært det ville de vel reklamert veldig for det? Det står olje og div krydder i ingredienslista.
Gjest dame! Skrevet 25. september 2009 #11 Skrevet 25. september 2009 Det står olje og div krydder i ingredienslista.Det er ingen ingrediensliste på pakken jeg har her.
Gjest dame! Skrevet 25. september 2009 #12 Skrevet 25. september 2009 Pluss at det står "Fersk Pepperfilet av Storfe". Så de sier at den er fersk.
Chanel.No5 Skrevet 25. september 2009 #13 Skrevet 25. september 2009 Pluss at det står "Fersk Pepperfilet av Storfe". Så de sier at den er fersk. :klø: noen som har påstått noe annet?
venus_ Skrevet 25. september 2009 #14 Skrevet 25. september 2009 (endret) På min står det: Fersk pepperbiff av storfe. Ingredienser: storfekjøtt og krydder(sennepsfrø, løk, pepper, karve og koriander), paprika og vegetabilsk olje. Men dette utgjør ikke så mye, så synes ikke du skal henge deg så opp i det. Fersk betyr at den ikke har vært frossen. Endret 25. september 2009 av venus_
Gjest Gjest_dame1_* Skrevet 25. september 2009 #15 Skrevet 25. september 2009 Okei. Tusen takk for svar venus! Jeg er blitt litt surrete i hodet etter en lang periode med redusering av kroppsvekten. Men jeg gir meg aldri, så når du sier at det ikke utgjør så mye mener du da 100 kcal eller 10 kcal? Lotte post 1: Mannen min ringte når han var i butikken og spurte om han skulle kjøpe det med til meg, så derfor trengte jeg informasjon litt kvikt. Lotte post 2: Jeg trodde fersk var "ikke marinade", også tenkte jeg at det kanskje kunne vært litt nyttig informasjon i tilfelle jeg og venus hadde forskjellige produkter eller noe lignende. :gjeiper:
venus_ Skrevet 25. september 2009 #16 Skrevet 25. september 2009 Okei. Tusen takk for svar venus! Jeg er blitt litt surrete i hodet etter en lang periode med redusering av kroppsvekten. Men jeg gir meg aldri, så når du sier at det ikke utgjør så mye mener du da 100 kcal eller 10 kcal? Jeg aner ikke, men det er nok ikke så mye som 100.
Chanel.No5 Skrevet 25. september 2009 #17 Skrevet 25. september 2009 Lotte post 1: Mannen min ringte når han var i butikken og spurte om han skulle kjøpe det med til meg, så derfor trengte jeg informasjon litt kvikt. Lotte post 2: Jeg trodde fersk var "ikke marinade", også tenkte jeg at det kanskje kunne vært litt nyttig informasjon i tilfelle jeg og venus hadde forskjellige produkter eller noe lignende. :gjeiper: Skjønner!! Ang. post 2, tenkte du kanskje hadde misforstått ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå