Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #1 Del Skrevet 25. september 2009 Lang historie kort fortalt. De var gift i 12 år, hun var utro. Han fant ut for 6 mnd siden, for 3 mnd siden flyttet han ut og de er nå separert. Han vil gjerne begynne å date igjen og har spurt meg på date. Jeg tror at han elsket sin kone og utroskapet var et stort sjokk. Jeg er ikke så erfaren når det gjelder dating, men tror at han ikke er klar ennå, at han bare prøver å unngå ensomheten, føle seg attraktiv igjen osv. Har jeg rett? og bør jeg holde meg unna? er 3mnd nok til å "glemme"? hvor lang tid kan sånt ta å bearbeide for en mann? noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. september 2009 #2 Del Skrevet 25. september 2009 Dersom han elsket henne, ville jeg ha antatt at han kom til å bruke lengre tid enn et halvt år å komme over det. Sannsynligvis er han over det aller verste, men det tar lang tid å slutte å elske noen. Mer enn et halvt år. Dersom du er i stand til å akseptere at han fortsatt, og sannsynligvis i et halvt år til (minst), fortsatt vil ha masse følelser for eksen, er det bare å date i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. september 2009 #3 Del Skrevet 25. september 2009 Har du lyst å pule fyren? Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå