Gå til innhold

Kan jeg bruke denne i begravelse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns den så veldig fin ut ... men den er ikke litt kort ?

Skrevet

Jo, det er det jeg er litt bekymret for.. Den går ned til midten av lårene sånn ca:) Burde jeg ta bukse under isteden kanskje? Eller tights?

Skrevet

Enig i at den er litt kort, men dersom du tar ei litt tettsittende bukse under, så blir det sikkert fint.

Tights blir vel litt mer "vågalt"?

Skrevet

I en begravelse bør man ha kjole/skjørt som går under knærne. Det er i alle fall min mening.

Skrevet
I en begravelse bør man ha kjole/skjørt som går under knærne. Det er i alle fall min mening.

Jeg er enig. Jeg reagerer alltid på miniskjørt/korte kjoler i begravelser. Vet ikke helt hvorfor jeg gjør det....men man kler seg liksom til sorg, og respekt for de etterlatte. Da synes jeg det er passende å dekke knærne. Thigts synes jeg også er helt upassende..

Gjest Gjest_xxx_*
Skrevet

Det aller viktigste er jo at man går i begravelsen. At man ikke dropper å gå fordi man ikke har noe å ha på seg. Sorg kan være veldig individuelt. Andre kan ikke bestemme hvordan man skal sørge.

Gjør som du føler for, TS

Skrevet

Kanskje det blir litt vågalt ja? Ettersom jeg er 15 år.. Jeg får se hva jeg gjør:-)

Skrevet
Det aller viktigste er jo at man går i begravelsen. At man ikke dropper å gå fordi man ikke har noe å ha på seg. Sorg kan være veldig individuelt. Andre kan ikke bestemme hvordan man skal sørge.

Gjør som du føler for, TS

Jeg er enig i at det viktigste er at man kommer til begravelsen. Men man kommer ikke kledd i en begravelse på samme måte som hvis man skal på party. Det sier seg vel selv, lårkort, utringet antrekk er ikke passende uansett alder.

Skrevet

Til den toppen ville jeg hatt en sort penbukse under. Det blir for vågalt med tights eller strømpebukse.

Skrevet

Sort jeans eller penbukse. Og da mener jeg HELT sort jeans, ikke med noen "slitte" grå partier.

Gjest elinrenate
Skrevet

helt svart strømpebukse, ikke gjenomsiktig

Skrevet

:klem: Uff, jeg får vondt av deg som har mistet en nær venn i så ung alder. Kondolerer så mye :klem:

Jeg synes det var en veldig fin topp. Enig med de som sier at svart tettsittende bukse blir pent til. Men tights går og altså, du er femten. Det er ikke meningen at du skal bli 50 over natten :kose:

Det blir gjerne en god del tårer i en begravelse, så sminkebruken er jo minimal, helst fraværende uansett. Og så kan man gjerne se på ansiktene til de som er der at de har det vondt. Ikke noe jeg pleier å se på byen i allefall.

Folk som tenker mer på hva folk har på seg og hva som er vågalt eller ikke i en begravelse har jeg bare medlidenhet ovenfor. Jeg tenker at det bare er forsvarsmekanismer for å få fokuset over på noe som er for vondt å føle på.

Som mange sier, det viktigste er å være der, og at du får hedret venninnen din :klemmer:

Skrevet

Tusen takk for alle svar:) Jeg tar nok enten helt svart bukse, eller svart strømpebukse som ikke er gjennomsiktig. Men jeg er enig med at det kanskje blir litt for vågalt med strømpebukse. Vi får se..

Gjest SmallTalk
Skrevet

Helt ærlig så tror jeg at folk driter i hva du har på deg. Du er 15 år, og du skal i begravelsen til en venn av deg. Det viktigste for folk er at du stiller opp, ikke hva du går med.

Jeg synes toppen var fin, jeg. Og du kan definitivt gå med den. Ta en svart, stram bukse under, så blir det så bra så. Hadde vennen din en favorittfarge? Kanskje du kan legge inn en liten detalj med denne, slik at det ikke blir så innmari sort? Og som en siste liten hyllest for å vise at du tenker på vennen din?

Skrevet

Nei, han hadde ikke noen favorittfarge.. Jeg tenker også på at det kan bli litt kjedelig.. Men jeg skal ha perlearmbånd da:) Kanskje jeg kan ha et farget armbånd isteden?

Gjest SmallTalk
Skrevet
Nei, han hadde ikke noen favorittfarge.. Jeg tenker også på at det kan bli litt kjedelig.. Men jeg skal ha perlearmbånd da:) Kanskje jeg kan ha et farget armbånd isteden?

Det synes jeg godt du kan. :)

Skrevet

Jeg syns toppen godt kan brukes i begravelse, men jeg syns det beste er å ha en svart bukse til. Ikke tights eller strømpebukse.

Du kan godt ha farget armbånd til, ingen problem.

Veldig trist med vennen din :klem:

Skrevet

Ja, da blir det sikkert bukse, enig med dere!:)

Skrevet

Ville nok hatt bukse. Tights og strømpebukse passer seg ikke helt i begravelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...