Gjest TS Skrevet 25. september 2009 #1 Del Skrevet 25. september 2009 Hva syns dere om jenter som tar kontakt først, når det gjelder dating??? Noen som har erfaring med dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marblecake Skrevet 25. september 2009 #2 Del Skrevet 25. september 2009 Det er vel bare en positiv overraskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #3 Del Skrevet 25. september 2009 Kjør på. Jeg synes det er positivt, og liker jenter som er selvsikre og har initiativ nok til å ikke alltid stå i et hjørne å vente på at noe skal skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #4 Del Skrevet 25. september 2009 Hva syns dere om jenter som tar kontakt først, når det gjelder dating??? Noen som har erfaring med dette??? Hæ - finnes slike? Jeg trodde det var snakk om et fabeldyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #5 Del Skrevet 25. september 2009 de siste 4 mennene JEG har kontaktet først har alle dumpet meg. De andre var og er fortsatt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #6 Del Skrevet 25. september 2009 Digger d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2009 #7 Del Skrevet 25. september 2009 Digger d sikker på det, da? Gjelder vel bare nye spennende jaktoffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clanz Skrevet 25. september 2009 #8 Del Skrevet 25. september 2009 Det kommer litt an på hva du er ute etter; men stort sett er det positivt. Men du må nok passe deg litt for at du ikke blir for "enkel".... å vekke interessen og så trekke seg bittelitt bort kan funke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. september 2009 #9 Del Skrevet 26. september 2009 Det er kjempepositivt! Så lenge du ikke er desperat i oppførselen og snakker om barn og ekteskap i melding nr to er initiativ fra kvinner veldig velkomment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langt mot Nord Skrevet 26. september 2009 #10 Del Skrevet 26. september 2009 Plagsomt hvis det bare er halvhjertet og det forventes at mannen skal ta styringa umiddelbart, som når dama setter seg ned ved bordet og sier: Jeg er full! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #11 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har ofte tatt initiativ, verden blir slik man skaper den selv og man kan ikke sitte å vente på at andre skal handle for oss. Jeg er enda gift med mitt siste "offer", så det skal ikke være så mye i dette at mannen må føle at han jakter. Jeg har også dumpet flere hvor jeg tok initiativet, så jeg hadde ikke problemer med å holde på dem heller. Det er jo bare et kompliment om jenta tar initiativ, og tro det eller ei, menn liker også komplimenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare bea Skrevet 26. september 2009 #12 Del Skrevet 26. september 2009 Det er kjempepositivt! Så lenge du ikke er desperat i oppførselen og snakker om barn og ekteskap i melding nr to er initiativ fra kvinner veldig velkomment. Er du klar over hvor mange innlegg du har, og hvor kort tid du har vært registrert? Ta deg en tur på kino kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 26. september 2009 #13 Del Skrevet 26. september 2009 Hva syns dere om jenter som tar kontakt først, når det gjelder dating??? Noen som har erfaring med dette??? Ubetinget positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 26. september 2009 #14 Del Skrevet 26. september 2009 Hva syns dere om jenter som tar kontakt først, når det gjelder dating??? Noen som har erfaring med dette??? Love it! Forrige dama mi var den første til å ta kontakt. Var sammen i over 1 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. september 2009 #15 Del Skrevet 26. september 2009 Er du klar over hvor mange innlegg du har, og hvor kort tid du har vært registrert? Ta deg en tur på kino kanskje. Eventuelt du kan sende meg en PM så kan vi gå på date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_stian Skrevet 27. september 2009 #16 Del Skrevet 27. september 2009 Liker at jenter kommer frem til meg, blir jo mer selvsikker av det - viser at man har draget enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå