Gå til innhold

Noen som har erfaringer fra Los Angeles?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal hit på BRYLLUPSREISE!! noen anbefalinger om hvilket område vi bør finne hotell???

Skrevet

Vi var i LA i sommer 2001 som en del av bryllupsreisa vår,(var 2uker på Maui også) L.A er et kjempe kult sted.

Vi bodde i Santa Monica, Venice Beach.

Der likte vi oss veldig godt, veldig senrtalt, og gang avstand til third street, med masse shoping. Det er ganske dyrt å bo i L.A. Vi bodde på et tre stjerners hotell (kosta masse pr. natt) men var ikke akkurat noe luksus. Skal man bo veldig bra i L.A så må man betale for det.

Noen ting dere må ha med dere er Hollywood(kansje også se på kjendisenes hus, litt moro det), Rodeo drive, Sunset strip(alle kjendisenes utesteder),Walk of fame(finn din favoritt stjerne), Chinese Theater, Hollywood Sign, Beverly Hills. Og Universal Studios må dere få med dere (ta toget rundt i parken først)

I LA er det så mye å se og ikke minst å gjøre.

Håper dette var til litt hjelp........

12

Skrevet

Hei og takk for svar!

Vet at det er dyrt i LA, men hadde tenkt til å bo på Manhattan beach eller Rodondo beach fremfor Santa Monica. Dette fordi vi tror at det er litt billigere og en del roligere der. Har tenkt å få med oss Hollywood, en tur til Malibu og Chinatown, men ikke så altfor mye mer -får reise tilbake en gang når vi ikke er på bryllupsreise, tror jeg icon_smile.gif og da vil jeg besøke disneyland og LasVegas også... men på bryllupsreisen er det viktigste for oss å bo på stranda i et luksushotell og slappe av og spise god mat -og sjekke nærområdet for kafeer/resturanrer. Gleder meg uansett masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...