Gjest øystain Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Jeg og eksen min slo opp for omtrent et år siden. Vi er i 20 årene. Dette skjedde etter jeg fant ut at hun over lengre tid hadde gått bak ryggen min. Rett etter vi slo opp så var hun i et nytt forhold (sannsynligvis samme fyren hun hadde ligget med). Jeg kuttet all kontakt med henne, og har pint meg gjennom denne sorgen fram til i dag. Har hatt ons og datet andre jenter i mellomtiden, men likevel klarer jeg ikke helt glemme denne ene jenta. Fatter ikke hvorfor. Tror kanskje det er fordi vi aldri fikk noe skikkelig slutt på forholdet, og fordi jeg føler meg så dolket i ryggen av ei som sa hun elsket meg. Holder på å date ei ny dritsøt jente, men jeg har dårlig samvittighet fordi jeg fortsatt blir deppa når jeg tenker på eksen. Fant ut for litt siden via ei venninne at eksen og han nye fyren hadde slått opp, han var utro mot henne... Jeg har ikke lyst å ha noe mer kontakt med eksen, hun fortjener det ikke, men jeg får henne bare ikke ut av hodet! Hender av og til jeg treffer på henne, da går vi bare rett forbi hverandre uten å hilse eller noe. Hver gang dette skjer så føles det ut som jeg dør innvendig. Ber egentlig ikke om noe råd, må bare skrive ned dette, det hjelper litt.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Selvom det ikke er noe trøst og man aldri skal "godte" seg over andres elendighet, så kan du ihvertfall tenke på at hun kanskje lærte noe når hennes nye type var utro mot henne. (What goes around, comes around) Du fortjener så mye bedre enn henne, og dette VIL gå over. Det tar kanskje enda lengre tid enn hva det har gjort til nå, men du vil vokse på dette og se på det som en erfaring.
Pokahonta Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Jeg hadde det helt likt når jeg traff min nåværende kjæreste. Sammenlignet med eksen og syntes det var rart når han ikke reagerte slik som eksen og at eksen EGENTLIG var litt kjekkere etc.... Det er heeeeeeeeeeeelt normalt!! Jeg bare brukte litt lengere tid i dating fasen på denne fyren, og etter hvert snudde bildet seg helt hvor jeg skjønte at oj.. min nye kjæreste er så mye mere fantastisk enn eksen.. Traff eksen noen mnd etter at min nåværende og jeg ble offesielle, og det gikk så utrolig bra.. Gi det tid, men for alt i denne verden.. ikke gå tilbake til eksen din og be om pent vær. Se framover og gled deg over den nye jenta du kan bli begeistret over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå