Gå til innhold

Hvor mange av dere....

Hvordan jobber du?  

1. 1. Hvordan jobber du?

• Dagtid
      49
    • Skift
      18
    • Arbeidsløs
      7
    • Hjemmeværende
      13
    • Student
      26

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hjemmeværende (pga svangerskap) student med jobb..

Skrevet

Jeg har jobbet skift (annenhver uke morgen og ettermiddagsvakt), men skal nå ha vanlige dagvakter et par mnd fremover, skal bli deilig! Er på nettet hele dagen på jobb og hjemme, men er skjelden på KG i arbeidstiden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg jobber på dagtid fra kl 08.00 til 15.30.

Men har nå fødselspermisjon i 1 år. :D

Skrevet

Jeg er fulltids student og jobber nattevakter nå og da!

Gjest Candyfloss
Skrevet

Er jo student, så begynner jo ikke på skolen før mandag. Da blir det vel tid til KG på kvelden bare og i helgene. :cry: Ser ikke for meg at jeg gidder å stå opp kl 06:00 for å få med meg KG-nyhetene :lol:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg er student. Går på fleksibel lærer utdanning. Er derfor mye hjemme og havner kanskje litt for ofte innom her istedenfor i skolebøkene. Iallefall hvis samboeren ikke har stått opp eller er hjemme. Han "passer" ellers på at jeg jobber efektivt. Godt å få et spark bak.

Skrevet

Jobber egentlig dagtid, men med en type fleksitid som ofte starter tidlig og slutter seint. Det er egentlig oppgavene som bestemmer arbeidstiden, og oppgavene er oftest knyttet til mennesker - selv om PC'n er flittig i bruk.

Har en del møter på kveldstid, men har blitt flinkere til å si nei og sette grenser. Arbeidsuker på drøyt 50 timer er mer sjelden vare nå. Tidligere var det normalen, men jeg fant ut at verden gikk ikke under selv om jeg oversatt en frist eller to.

Skrevet

Jobber dagtid - fulltid. Men har også hjemmekontor enkelte dager. Nå har jeg vært på Kvinneguiden altfor mye den siste tiden - det er fordi jeg har hatt ferie og ferdig med reisingen. I morgen er på jobb igjen ... da er det ikke Kvinnguiden på dagtid lenger for mitt vedkommende. Er på nett på jobben - men aldri på Kvinneguiden. Leser til nøds nyheter og min personlige mail :)

Gleder meg til å komme tilbake til hverdagen - føler at jeg ikke har godt av å sitte her og lese så mye som jeg har gjort den siste tiden. Når jeg går på jobb har jeg ikke tid til å lese alt mulig - kanskje det er derfor jeg har vært litt overivrig i det siste. Det er veldig lett å bli hektet har jeg merket meg - og jeg er antagelig et lett offer for den avhengigheten.

Skrevet

Jeg jobber dag fra 07.00 til 15.00 hver dag.

På jobben er det nok ikke tid til å sitte fremfor en pc,så jeg er på KG mye på kveldstid.

Denne uka har jeg ferie.

koldbruna :vinke:

Skrevet

Jobber skift, men kun kveld og i helger. Ellers så studerer jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...