Gå til innhold

Hvor mange av dere....

Hvordan jobber du?  

1. 1. Hvordan jobber du?

• Dagtid
      49
    • Skift
      18
    • Arbeidsløs
      7
    • Hjemmeværende
      13
    • Student
      26

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jobber dagtid (mye pc) og i tillegg noe kveldstid (ikke pc). Jeg studerer også litt på kveldstid.

Videoannonse
Annonse
Gjest Brunhilde
Skrevet

Jobber 8-15:30. Er av og til innom KG i arbeidstiden, men aldri pålogget da... Vet ikke hvorfor, er koblet opp på nett hele tiden på jobb...

Skrevet

Dagtid. Er rolig om dagen, svææært rolig.

En dag leste jeg og postet en mail THATS ALL!!! :o

Og slik går nu dagan...

Skrevet

Faller ikke inn i noen av kategoriene, jobber hjemmefra - litt for min samboers firma, men mest for meg selv.

Det var vanskelig å kunne stemme, så jeg gjorde ikke det. For hva med freelancere, selvstendig næringsdrivende, trygdede, førtidspensjonerte, deltidsansatte, deltidsansatte skiftarbeidere m.m.

Skrevet

Jobber skift, ofte jobber jeg dagen med noen kveldsvakter inni

mellom. Hender også at jeg jobber nattevakter.

Skrevet

Jeg er en arbeidsledig hjemmeværende student. :roll:

Skrevet

Jeg er hjemmeværende i disse årene vi bor i Belgia.

Siden jeg har så mye tid til overs er det godt å ha dere jentene på KG. Vanligvis er jeg ganske mye på farten, men nå i denne varmen så har jeg faktisk nesten ikke vært utenfor døren på flere dager.

Da er det greit å la pc`n stå på hele dagen og så jeg har muligheten til å snuse innom hver gang jeg går forbi. :ler:

Skrevet

Jeg har vært hjemmeværende i et år nå, ( har gått opp et år på skolen som privatist for å være sammen med ungene mine)og på mandag håper jeg å begynne på skolen (hvis jeg bare kunnet komme inn!!! :evil: ...)

Jeg stemte student, men egentlig er jeg en hjemmeværende wannabe-student... :roll:

Skrevet

Jobber for tiden dagtid. Er på noen møter på kveldstid, men det er ikke så ofte.

Er vikar i den jobben jeg har nå. Ellers så jobber jeg både på kvelder og i helger :(

Skrevet

Jobber dagtid.. Sitter mye forran PC'en min hjelper lite da jeg ikke har internett på pc'en på jobb.. Men på en annen side gjør de kanskje lurt i det.. Hadde nok vært her MYE mer da ja!!

Skrevet

Vanligvis student, snart på siste året - jippi! Men akkurat nå jobber jeg på dagtid, uten tilgang på pc og internett.

Skrevet

Er student, og jobber litt for samboeren min, men da sitter jeg hjemme å jobber. Veldig greit... :D

Skrevet

Jobber på dagtid, men sitter med pc på jobb, og har til tider lite å gjøre :oops:

Gjest prestekrage
Skrevet

hva skal jeg si: Jobber dagtid, men ulike tidspunkter (ergo skift) studerer på kvelden

Skrevet
Les: er på KG sidene hele dagen' date=' men jobber innimellom. :lol:[/quote']

Ehem....... :oops: Jeg kjenner meg litt igjen i den beskrivelsen ja..

Skrevet

Jobber skift, dessverre....

Har PC på jobb, men det er absolutt forbudt å bruke den privat og siden jeg er sjefen må jeg jo gå foran som et godt eksepel.... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...