Gå til innhold

Hvor mange av dere....

Hvordan jobber du?  

1. 1. Hvordan jobber du?

• Dagtid
      49
    • Skift
      18
    • Arbeidsløs
      7
    • Hjemmeværende
      13
    • Student
      26

Anbefalte innlegg

Skrevet

... jobber på dagtid, skift, arbeidsløs, er hjemmeværende??

Bare lurer, siden det nesten "alltid" skjer ting her...! Selv jobber jeg 8-16, men har sitter foran pc`en på jobb, så da så... :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber stort sett på dagtid, men det hender at jeg jobber på kvelden også. Kommer helt an på hva som skal gjøres.

Skrevet

Jobber dagtid, men sitter foran pc'n mesteparten av tida og da er det fort gjort å ramle innom her da... :oops:

Suz :wink:

Skrevet

jeg jobber skift jeg. og der jeg jobber er det ingen pc jeg kan knotte på. så da hender det jo at jeg får pause fra kg, merkelig nok

Skrevet

Er hjemmeværende til og med i dag!

I morgen er det på'an igjen etter to års pause. Jenta mi har vært i barnehage en stund allerede. Godt at den delen fungerer fint.

Skrevet

Jobber dag.

Har lite å gjøre, så jeg er pålogget store deler av dagen...

Skrevet

Siden jeg har permisjon er jeg for tiden hjemmeværende. Ellers jobber jeg på dagtid, og enkelte helger.

Skrevet

Jobber fra 8-4. PC'n står jo rett forran meg derfor er jeg ofte innom. Les: er på KG sidene hele dagen, men jobber innimellom. :lol:

Skrevet

Jobber dagtid, men foran pcen:) Ellers er det en del overtid hvor det ikke alltid er like mye å gjøre...

Skrevet

Jobber kun på dagtid. Sitter foran pc hele dagen, og bruker egentlig alt for mye tid inne på KG..... Leser veldig mye - ikke så aktiv på skrivefronten foreløpig, men det kommer seg der også. Burde klare å holde meg til å kikke innom på ettermiddager/kveldstid, men da er det ofte så mye annet som skjer - dessuten prøver jeg å overbevise meg selv om at det er veldig sunt med pauser fra jobben (men at jobben blir pauser fra KG er vel ikke helt bra....) Ja ja - nå får jeg kanskje jobbe litt?! :ler:

Gjest Tristessa
Skrevet

Er skoleelev og har ferie nå. På skolen er det relativt lite knotting på PC.

Skrevet

Studerer, men er helt rå på kantineteknikk og unnasluntring.

Skrevet

Jobber på dagtid. Sitter sånn mer eller mindre foran PC'n hele dagen, så da blir det jo til at jeg stikker innom på KG hvis jeg har tid.

Jennifer

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jobber dag.

Er ikke på kg vanligvis på dagen, men nå har sjefen ferie og pc`n er ledig ! :lol:

Lite å gjøre er det også i dag.

Men om halvannen uke er det slutt på dagtidmoroa. Da er sjefen tilbake...

Skrevet

Studerer på handelshøyskolen.

Er på KG når jeg er hjemme, og ofte når jeg burde ha skrevet en eller anden oppgave.

Piglet

Skrevet

Jobber på dagtid ja - men siden jeg jobber med PC hele dagen, blir det noen turer innom når jeg mener at jeg fortjener en pause. Men det er kanskje litt oftere enn det sjefen ville mene... Siden jeg ikke røyker, er KG min røykepause :kul:

Skrevet

Ingen av delene. Er så heldig at jeg jobber når jeg vil, og siden jeg sluttet å røyke bevilger jeg meg en tur inn på kg istedet for røykepause. :)

Skrevet

Jobber skift.

Sitter foran pc'n (nesten) hele tiden når jeg jobber, og får somregel tid til å surfe litt et par ganger i løpet av arbeidsdagen. Men jeg bruker pc'n mye hjemme også.

*Lisa*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...