Gå til innhold

IKEA family

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk. Synes det er så unødvendig med differensierte priser, og medlemspriser. Det at det blir billigere for noen, tar de jo igjen ved å øke prisene på andre ting. Ser jo at mange av ikeas ting har gått opp i pris siden august, mer enn vanlig.

Nå er jeg inne på ikea sine nettsider, og skjønner ikke helt dette med family-kortet. Er det et slags kredittkort/betalingskort?

Vi hadde ikea-kortet som ga rentefri betalingsutsettelse en stund, men kvittet oss med dette så fort vi kunne pga mange små gebyrer som vi måtte betale, som vi ikke var informert om på forhånd. Er derfor meget skeptisk til flere bank/kredittkort fra ikea, hvis det er det dette family-kortet også er.

Et vennepar av meg kjøpte en gjenstand hos Ikea, og da de skulle betale i kassen, var prisen høyere enn det som stod på. På grunn av at de ikke var medlemmer i Ikea family. Slikt er forferdelig irriterende. Jeg trodde Ikea solgte godt nok til å ikke behøve slike salgstriks?

Hva tenker dere om dette? Noen som er medlemmer og kan anbefale det/overbevise mege/fraråde det? (Vi venter barn og må ha en del nye ting i nær fremtid, men misliker sterkt slike differensierte priser...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke et kredittkort, men et kort du benytter for å få rabatterte priser på utvalgte varer. Les mer om kortet her: http://www.ikeafamily.no/no/

Dersom en vare er et IKEA family-tilbud skal både ordinær pris og såkalt family-pris være oppgitt.

Høyere råvarepriser kan være grunnen til at mange varer går opp i pris, enkelte varer har også gått ned i pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...