Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Leste nettopp at exuviance har samme ingrediensene som MD, men er billigere fordi de har billigere forpakkning..

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Ja, du sier noe der.. Nå har jeg gått over fra i.d (den med bismuth) og til Everyday Minerals (som er uten Bismuth) og jeg merker faktisk at huden friker litt, har fått klumper i pannen og huden føles grov :kjefte:

Men i.d blir for skinnende for meg, selv med det pudderet man skal ha på tilslutt :/

Skal prøve tikei nå, og hvis ikke det heller funker så er det vel kansje bismuthen som gjør det :P

Ja, skjønner hva du mener, fikk klumper/kviser spesielt i pannen. Nå har jeg gått over til chanel vitalumiere foundation (flytende) har ikke vært vant til å bruke flytende foundation før, men denne funker bra, holder hele dagen, og huden har blitt mye bedre. Den smelten i huden :D Men vil gjerne ha rapport på om denne tikei funker bra :)

Gjest Golden90
Skrevet

Hei :) Jeg har kombihud, fet t-sone (størst problemer med blank panne) og normale kinn. Jeg er ikke fan av Tikei, den gjorde ikke susen for meg.. Har brukt foundation og finishing powder, og da ble jeg fortsatt blank. Bestilte prøve på den nye til ID, og den liker jeg veldig godt foreløpig! Har brukt den i to dager nå, jeg blir litt blank, men dette er bemerkelsesverdig mindere enn hva jeg blir med Tikei. Har planer om å kjøpe den nye til ID i fullsize :)

Gjest Sandbekken
Skrevet
Ja, skjønner hva du mener, fikk klumper/kviser spesielt i pannen. Nå har jeg gått over til chanel vitalumiere foundation (flytende) har ikke vært vant til å bruke flytende foundation før, men denne funker bra, holder hele dagen, og huden har blitt mye bedre. Den smelten i huden :D Men vil gjerne ha rapport på om denne tikei funker bra :)

Jeg tør nesten ikke bruke flytende lenger jeg, er så redd for alle de ekstra ingrediensene de har i :P Men det blir kansje neste for meg også, om ikke tikei eller meow funker!

Jeg bestilte masse prøver fra tikei i går, så da skal jeg gi raport soon :)

*krysser fingrene*

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Henger meg også på her....

Nå har jeg bestilt denne http://www.beautybay.com/skincare/mdformul...antiblemishkit/

fra beautybay.com

Har lest mye anbefalinger her om md formulations og håper dette vil fungere. Det er en pakke med 5 produkter mot komb. hud.

Hva blir d i toll når du bestiller dette? Har tenkt å bestille dette selv..

• 3 måneder senere...
Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Kommer litt sent dette, men ok. Nå har jeg brukt tikei en god stund.. Den gir et fint resultat på huden, og dekker pent. Men dette varer bare noen timer før den kaker seg og blir superfet :/ tester primer nå så håper det hjelper. Jeg har merket litt smånupper av tikei også..

Endret av Sandbekken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...