Gjest Gjest_Jente82_* Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Jeg har aldri farget håret mitt før, har ikke hatt behov for det. Har vært naturlig blondine i alle år. Men nå er håret mitt blitt mye mørkere, sånn kjedelig kommune blond. Veldig fristet til å kjøpe hårfarge for å friske opp litt. Kan en bruke den lyseste nyansen i hårfarge, eller er ikke dette noe vits i? Kan håret bli grønt? Er det kun bleking som hjelper? Noen anbefalinger?
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Jeg har aldri farget håret mitt før, har ikke hatt behov for det. Har vært naturlig blondine i alle år. Men nå er håret mitt blitt mye mørkere, sånn kjedelig kommune blond. Veldig fristet til å kjøpe hårfarge for å friske opp litt. Kan en bruke den lyseste nyansen i hårfarge, eller er ikke dette noe vits i? Kan håret bli grønt? Er det kun bleking som hjelper? Noen anbefalinger? har samme type hårfarge selv. anbefaler deg å ta lyse striper hos frisør - ikke bleking. Fint med litt spill i forskjellige nyanser :-) Vet ikke hvordan det er med hjemmefarging, men selv liker jeg ikke å ta den sjansen
Gjest Gjest_Jente82_* Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Takk for svar! Har faktisk prøvd å stripe håret en gang hos frisør, bleking, men synes ikke resultatet var bra. Jeg har ganske tykt hår, så det tok en evighet og det ble temmelig dyrt også. Hvem er de lyseste nyansene av blond hårfarge beregnet på, om ikke blondiner kan bruke dem? Er det noen blondiner der ute som har prøvd hjemmefarging med en slik lys farge? Hvordan ble resultatet?
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 anbefaler absolutt lysfarge fremfor bleking når du er lys fra før. og i hvertfall hvis du skal gjøre det selv.Bleking er vanskelig å få til selv, det kan lett se unaturlig ut og håret blir tørt. tror den kan lysne håret opp til to nyanser,hør i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå