Gå til innhold

lite sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

I løpet av en 2 mnd periode så har vi hadd sex 5 eller 6 ganger. Synes dette er alt for lite. Har sagt det et par ganger. Jeg tar initiativ men man skal jo opp om noen timer,man er trøtt,man har besøk til langt på kveld,man er ute med venner..I det hele tatt. Jeg gidder ikke å ligge der og føle meg så jævla needy hver kveld.

Hva gjør man da? Han sier han er glad i sex han også men om det er like viktig for han som for meg det begynner jeg å tvile på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er heldigvis fler av oss... Vi også har mange hektiske dager med lange jobb dager, venner og har som regel sex kanskje en gang i helga...

Jeg blir like frustrert hver kveld! Jeg har prøvd meg flere ganger, men han gjesper og sier han er trøtt. Han unngår kroppslig kontakt med meg i senga, og de gangene vi legger oss tidlig og jeg vet han ikke er stuptrøtt kan han dra fram mobilen og spille snake..!

På en annen siden vet jeg at jeg tenner han og at han elsker meg, men jeg syns jo det er fryktelig kjedelig at jeg må "vente til fredda'n"!

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Dersom man enten unnskylder seg med eller setter alt annet foran sex (lange dager, pes på jobb, unger, venner, hobbies eller hva det måtte være) har man egentlig et stort problem, tenker jeg.

Skrevet
"...kan han dra fram mobilen og spille snake..!"

Noen har et problem... Fy flate... :hakeslepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...