Phobaeticus Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Hadde dette innlegget i en annen tråd men fikk ikke noe svar der så "klipper" den inn hit: "Hei. Nå har jeg kjøpt meg CBFM og har kommet til dag 14. Jeg kjente stikkinger i høyre side på torsdag kveld og hadde tydelig EL-slim i går, men CBFM viser fortsatt "Low"... så hva skjer'a? Kan jeg ikke stole på den? Hadde i alle fall forventa utslag med "High" i dag... Hmf!" Og i dag er jeg på dag 20 og har fortsatt ikke fått noe utslag på testene, så nå er vel denne perioden med tester over, så da blir det vel bare å vente på neste runde og kjøpe inn flere tester... Litt skuffa kjenner jeg...
SøsterLiten Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Heia! Jeg antar at CBFM er en eggløsningstest? I så fall så vet jeg av erfaring at den ikke alltid slår ut når jeg har trodd den skulle slå ut. Når jeg spurte gynekologen min om dette sa hun at det kunne være fordi jeg gikk glipp av "vinduet" eller noe sånn. Jeg hadde altså testet for tidlig og for sent eller begge deler... Har bare opplevd dette en gang på de 4 årene jeg har prøvd, så sjansen for at du treffer neste runde er stor om du bruker meg som kontroll gruppe! hihi Skjønner godt frustrasjonen din! Hver gang TR kom var humøret råttent og optimismen på bånn... Håper det ordner seg for deg snart! Lykke til! Endret 1. oktober 2009 av SøsterLiten
NemoLinn Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har også CBFM og jeg er veldig fornøyd med den. Jeg opplevde at EL var senere enn på den "normale" 14 dager inn i syklus. Noen ganger slo den ut på 17, 20. Det kan hende du har en lengre syklus og annerledes enn standard. Jeg opplevde at monitoren er til å stole på. Jeg hadde ant i forkant at jeg ville få trøbbel med å bli gravid, og etter måneders bruk av monitor som viste aldri høyere enn middels, altså to streker, og likevel fikk menstruasjon, så skjønte jeg at EL ikke var helt som den skulle. Kom meg til gynekolog, og fikk påvist lett PCO. Eggene mine ble ikke helt modne. Eggenen kunne ha blitt befruktet, men pga tilstanden så ville ikke egget uansett klare å feste seg til livmorveggen. Fikk Pergokur, og monitoren viste utslag altså HØY. Så det funka!
Phobaeticus Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2009 Takk for svar. Er i gang med å teste i periode 2 nå, så får se om jeg får noe utslag denne mnd. Hvis ikke får jeg kontakte lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå