kaah Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Er sammen med en kvinne som er veldig seksuell. Sine tidligere ektemenn (2stk) har hun kastet ut (5års mellomrom) da de ikke ville mere seksuelt med henne. Hun er et veldig fint menneske, og ærlig mot seg selv, og lider nok mye for sine valg. Men synes det er litt spesielt, og lurer på hva slags personlighet som skjuler seg på bunnen? Og; hvis man er glad i noen, klarer man å la det seksuelle avgjøre da??
I Grosny Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Er sammen med en kvinne som er veldig seksuell. Sine tidligere ektemenn (2stk) har hun kastet ut (5års mellomrom) da de ikke ville mere seksuelt med henne. Hun er et veldig fint menneske, og ærlig mot seg selv, og lider nok mye for sine valg. Men synes det er litt spesielt, og lurer på hva slags personlighet som skjuler seg på bunnen? Og; hvis man er glad i noen, klarer man å la det seksuelle avgjøre da?? Du har en jobb å gjøre, og den er seksuell. Nyt det. Kos henne. Masser henne. Ta henne med oppi senga når du vil snakke om alt fra spøk til alvor. Jeg har også ei dame som liker kos, og det gleder meg! En useksuell partner fyller bare vennskapssiden av et nærhetsbehov. Hvis du kan forestille deg hvor godt hun har det når du koser henne, så forstår du godt at det eneste rette var å dumpe de som ikke brydde seg om slikt.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Du har en jobb å gjøre, og den er seksuell. Nyt det. Kos henne. Masser henne. Ta henne med oppi senga når du vil snakke om alt fra spøk til alvor. Jeg har også ei dame som liker kos, og det gleder meg! En useksuell partner fyller bare vennskapssiden av et nærhetsbehov. Hvis du kan forestille deg hvor godt hun har det når du koser henne, så forstår du godt at det eneste rette var å dumpe de som ikke brydde seg om slikt. "koser henne"???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå