Gjest Gjest_gomsen_* Skrevet 24. september 2009 #1 Del Skrevet 24. september 2009 Har dere alergier-IKKE bruk sentralstøvsuger.Den fungerer som et vakum-den luften den suger ut av rommet erstattes av ny luft.Og hvor får den det fra-fra forurenset uteluft-igjennom vinduer,ventiler,dører ol. god suging. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ibi Skrevet 25. september 2009 #2 Del Skrevet 25. september 2009 Så da er det bedre med det fine "resirkulerte" støvet som fyker ut igjen fra en vanlig støvsuger, som filteret ikke klarer å fange opp? Som legger seg på alle flater i rommet? Hvor mye forurensning man får inn gjennom vinduer og ventiler kommer vel litt an på hvor man bor også. Har selv hatt sentralstøvsuger og bodd landlig til. Har aldri hatt så bra inneluft og "åpen" nese jeg da... Merker stor forskjell nå som jeg har flyttet og måtte gå over til vanlig støvsuger igjen. Det er faktisk mye mer støvete her, selv med nystøvsuget rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virreliten Skrevet 25. september 2009 #3 Del Skrevet 25. september 2009 Astmaspesialister lærte oss at all uteluft er bedre enn all inneluft. Også i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 28. september 2009 #4 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) En støvsuger er ingen mirakelkur mot noe. Lukk opp vinduet eller gå deg en tur ts. Jeg har hatt samme følelse som deg, alle vinduene var stengte osv. Det er i alle fall ikke en sunn følelse, så fjern elendigheten. Jeg har ingen tepper, minimalt med gardiner- duker -puter-nips. Og jeg bruker ikke støvsuger, kun mopp uten sterke rengjøringsmidler. Edit: jeg har ikke tepper, men noen gardiner har jeg og par pledd. Støvfritt blir det aldri, men jeg leter ikke etter støv. Jeg merker når det blir for mye - da begynner jeg å nyse og må ta et tak. Endret 28. september 2009 av negasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå