Gyldenløwe Skrevet 30. september 2009 #21 Skrevet 30. september 2009 Jeg er også sterkt i mot en sykliggjøring, og ser heller ingen grunn til å skulle "måtte" finne en grunn til hvorfor man tenner som man gjør. Men så lød engang det opprinnelige spørsmålet slik: men... HVORFOR.... hvorfor liker jeg det og hvorfor liker han det? er det noen som har noen teorier? om hvorfor enkelte folk liker slikt...? Og derfor åpnet vi vel for å drodle litt omkring hvorfor. Jeg trodde det forumet var til for å diskutere seksuelitet, ikke bare ramse opp preferanser eller bedyre folk om at de er normale? (For alle del: det er dere! Eh, vi! ) Hvis man ikke er interessert i annet enn å glede seg over sine lyster er det helt ok, synes jeg. Det er mange anledninger til å lage en løktråd med SM-historier
Gjest KateW Skrevet 30. september 2009 #22 Skrevet 30. september 2009 Kjære TS, ofte når folk stiller spørsmål om hvorfor man tenner på SM og SM-relaterte aktiviteter, så vil mange komme med teorier om at man har opplevd ting i barndommen, eller at man har proplemer med faren sin, og å tenne på spanking er resultatet av dette. Ser man filmer, eller leser bøker om emnet vil man også ofte se at folk som tenner på litt smerte blir sykeliggjort, eller psykologisert. Av denne grunn, så blir jeg provosert når folk begynner å drodle rundt Freud og forhold til far, fordi jeg ikke liker å trekke disse momentene inn i noe jeg tenner på. Ved å analysere det jeg tenner på blir det mindre spennende, mindre tennende rett og slett. Uten å bli for personlig, så kan jeg si at for meg så tenner jeg på at partneren min er tent. Om han tenner på å slå meg, så vær så god, spænk i vei, i å se partneren min kåt blir jeg glad og kåt. Dette tror jeg også er vise versa, at partner tenner på det som gjør meg kåt. I tillegg har jeg som nevnt tidligere høy smerteterskel, og det svært mange andre kvinner syns er vondt, syns jeg er godt. Jeg mener bestemt at noen er skapt sånn at vi rett og slett tåler og liker at det gjør godt/vondt, som Milky sier. I tillegg så er det som vel Gyldenløwe og delvis BM nevner snakk om nervetråder i underlivet som responderer på berøring, og hos noen så responderer de gjerne på hardthendt berøring. For meg handler det om å være Tri-sexual, I'll try everything at least once. Dersom partner tenner, så prøver jeg, liker jeg det ikke så vet jeg det, fordi jeg har prøvd.
Gyldenløwe Skrevet 30. september 2009 #23 Skrevet 30. september 2009 Miss W er ofte flink til å oppsummere, vanskelig å være uenig med henne Det finnes derimot masse på nettet om du er mer interessert i emnet. Uansett, lykke til, kos dere med det dere vil.
Phaedra Skrevet 1. oktober 2009 #24 Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Tråden er ryddet iht KGs regler. Phaedra, mod Endret 1. oktober 2009 av Phaedra
Gjest Koala Skrevet 3. oktober 2009 #25 Skrevet 3. oktober 2009 Det er viktig at folk som tenner på slike ting ikke ser på seg selv som annerledes. Trolig er det et flertall som har en eller annen kink eller fetisj i denne retningen, mens et mindretall bare liker sex som ligner på den man har for å reprodusere seg. Det er ikke opplevelser i barndommen som gjør at man liker å få ris på stumpen. De færreste som, liker ris som voksne har fått ordentlig ris da de var små.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå