Gjest "forhold" med eksen si Skrevet 24. september 2009 #1 Del Skrevet 24. september 2009 hei jeg var sammen med en fyr i fem måneder..veldig seriøst..det ble slutt i sommer og jeg tok bruddet veldig tungt...deretter flytta jeg fra det stedet vi bodde sammen, og startet på nytt i en større by...etter noen dager møtte jeg en felles kompis a meg og eksen og vi begynte å møtes og prate sammen..da jeg var på fest med han skjedde det som egentlig ikke burde skjedd..vi havnet til sengs..dette har gjentatt seg et par ganger, og nå har vi ett slags "fuckbuddyforhold"..bare at vi deler mye personlig sammen..han har veldig dårlig samvittighet og vil ikke at eksen min skal finne det ut. vi er begge enige om at vi har ikke romantiske følelser for hverandre, og kommer ikke til å bli sammen.. likevel sliter jeg med dårlig samvittighet og vil være ærlig mot eksen min...Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Del Skrevet 24. september 2009 hei jeg var sammen med en fyr i fem måneder..veldig seriøst..det ble slutt i sommer og jeg tok bruddet veldig tungt...deretter flytta jeg fra det stedet vi bodde sammen, og startet på nytt i en større by...etter noen dager møtte jeg en felles kompis a meg og eksen og vi begynte å møtes og prate sammen..da jeg var på fest med han skjedde det som egentlig ikke burde skjedd..vi havnet til sengs..dette har gjentatt seg et par ganger, og nå har vi ett slags "fuckbuddyforhold"..bare at vi deler mye personlig sammen..han har veldig dårlig samvittighet og vil ikke at eksen min skal finne det ut. vi er begge enige om at vi har ikke romantiske følelser for hverandre, og kommer ikke til å bli sammen.. likevel sliter jeg med dårlig samvittighet og vil være ærlig mot eksen min...Noen råd? oops. 5 ÅR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest k79 Skrevet 24. september 2009 #3 Del Skrevet 24. september 2009 Har ingen råd å gi, men fordømmer deg på ingen måte! Er helt menneskelig å rote seg opp i "forbudte relasjoner". Om dere bare ligger sammen, vil det jo fade ut på et eller annet tidspunkt, og da er det bare å glemme hele saken. På den andre siden - om dere blir forelsket - kan det bli en kinkig situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #4 Del Skrevet 25. september 2009 Hadde blitt ufattelig skuffa om en god kompis av meg hadde ligget med en fersk eks. Tror ikke det hadde dreid seg så mye om sjalusi, men manglende lojalitet fra en kompis sin side. Jeg hadde aldri ligget med eksen til en kompis, og hadde ikke hatt det samme forholdet til en kompis som hadde gjort det mot meg. Tror det er vanlig i de fleste kompisgjenger at det er en stor no-no. Hadde nok gjort at jeg hadde fått et ganske lunka forhold til eksen også. Ikke at jeg hadde skjelt henne ut ved neste anledning, men hadde ikke giddet å opprettholde et vennskapsforhold heller. Mener ikke å hugge hodet av deg her. Ut fra mine subjektive verdier er han du driver på med en ubrukelig fyr vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 26. september 2009 #5 Del Skrevet 26. september 2009 Trådstarter sier ikke noe om hvor god kompis/hvor tett kontakt denne fyren har med eksen, om det er en mer perifer venn, eller hva. Det jeg imidlertid ikke fatter, er hvorfor du skulle fortelle din eks noe som helst om dine gjøren og laden? Hvorfor denne trangen til å "bekjenne"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #6 Del Skrevet 28. september 2009 Det er bestekompisen...(noe jeg ikke visste da...jeg bare visste de var gode venner...) Nå vet eksen om det..kompisen sa det!! følte rimelig svik fra hans side...men eksen er verken sur på meg eller kompisen..han bare synes det var veldig drøyt..han tror det skjedde en gang i fylla, selv om det egentlig skjedde flere ganger...til gutta: Hvorfor vil eksen min fremdeles være venn med meg?? nå er jo spenninga borte mellom meg og kompisen til eksen....så jeg skal møte han til uka og se hva som skjer...hvorfor har jeg mest lyst når det ikke er lov?:-o...forvirra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå