Violetsky Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Hei For en tid tilbake leste jeg en tråd der det stod om et program som kunne lastes ned fra nett. Der kunne man skrive inn det man spiser og deretter regne ut hvor mye kalorier/fett/proteiner osv man fikk i seg i løpet av en dag. Er det noen som vet hva dette programmet heter? Jeg gidder ikke å lete gjennom trådene som lå ute for et halvår siden...
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 I "gamle dager" da jeg gikk på ungsomsskolen brukte vi av og til et program som het Mat på data i heimkunnskapen. Litt usikker på hvordan det fungerte nå, men det viste en ganske god oversikt over ting og tang. Noe sånt du var ute etter?
Violetsky Skrevet 26. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2009 Ser ikke ut som at det var akkurat det programmet, men jeg kan jo sjekke ut om det er noe av det samme Takk! Kan jo hende noen andre her inne vet om det?
Violetsky Skrevet 26. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2009 Oj! Det var visst akkurat det jeg tenkte på! Igjen, Tusen takk! Nå skal jeg sjekke ut hva jeg får i meg i løpet av en dag!
Imax Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Vektklubben på Grete Roedes nettsider er også greie.
Violetsky Skrevet 26. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2009 Vektklubben blir ikke riktig det jeg er ute etter, men takk for tips. Jeg skal ikke slanke meg, for det trenger jeg ikke. Jeg skal bare endre kostholdet litt Har vært alt for dårlig til å spise riktig...
Imax Skrevet 26. september 2009 #7 Skrevet 26. september 2009 Tenkte bare at der får du regnet ut kalorier (og du kan fint logge det der uten å slanke deg eller være med på kurs). De har tonn av matvarer lagt inn (men tror ikke det sier noe om proteiner).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå