Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg syntes eksdamene til mine kjærester har virket hyggelige, så selv i de tilfellene jeg har vært litt sjalu har jeg vært vennlig mot dem. I de tilfellene hvor jeg har datet noen som snakker dritt om eksen, har jeg utfordret dem heller enn å tro på det, og tatt det som et stooort tegn på at jeg skal være litt obs.

En gang ble jeg lurt av en jeg ikke visste var gift, og han laget helvete for meg fordi kona fikk greie på det. Skulle vel bevise at han elsket henne bare så han kunne få beholde henne. Må si jeg ble litt forundret da hun deltok i isfronten. Jeg var kanskje ung og naiv, men jeg var komplett uvitende om at han var gift, og jeg prøvde å være real mot denne damen og gjøre det jeg trodde var riktig.

Noen år senere ble jeg dumpet skikkelig kynisk av han jeg var sammen med. Jeg hadde bedt om en pause fordi jeg ikke kunne stole på han. Han sto på knær og ba om en ny sjanse, bare for å lure meg til sengs og stikke av etterpå, måtte vel føle at han hadde overtaket. Han fikk seg ny dame en uke etterpå, kunne ikke fått sagt mange ganger nok hvor mye bedre hun var enn stygge meg, men etter hvert begynte han å mase hver dag om vi ikke kunne treffes, og ga detaljrike og til tider vulgære beskrivelser av hva han ville gjøre med meg. Jeg ble kvalm bare på tanken og ville at han skulle slutte. Så begynte dama og kjefte på meg fordi hun trodde jeg prøvde meg på han, og jeg fortalte henne sannheten. Da begynte han å hate meg, og hun med. Han truet meg med rundjuling fordi jeg i hans øyne prøvde å ødelegge. De flyttet til stedet jeg bodde og kjørte skikkelig isfront mot meg. Jeg var så sliten at jeg hadde mer enn nok med meg selv, og heldigvis flyttet jeg bort fra galskapen etter en stund.

Det er komplett uforståelig for meg at noen kan holde på på den måten.

Er det noen her inne med lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har tydeligvis vært gjennom mye! Det er bra at du har lært deg hvilke varselstegn du skal passe opp for fremover. En dag kommer den rette :)

Jeg har iallefall opplevd exer som absolutt skal ha overtaket. Og exer som trygler og ber for så å stikke av - absolutt.

Har også opplevd en ex som absolutt ville ha meg som bestevenn - for enhver pris! Ulogisk for meg, siden hun hadde dumpet meg. Såg ikke helt hvorfor hun absolutt måtte ha meg rundt seg hele tiden, sove sammens med meg etc. Ville t.o.m. være pulevenner. Men jeg hadde for mye følelser involvert, så jeg sa jeg ikke ville ha kontakt med henne mer.

For å gjøre meg sjalu roter hun med en kompis av meg på danseguvet mens hun vet jeg ser på. En annen kveld jeg treffer henne på byen legger hun ann på en bekjent av meg og drar han med seg hjem. 3 måneder senere er jeg ganske ferdig med henne og er på god vei til å finne noen andre, så jeg spurte om ikke vi skulle være venner igjen, siden vi har en felles bestevenninne som kommer på besøk fra Oslo under UKA. "ikke enda, men snart" fikk jeg til svar. Nok en gang skulle hun absolutt ha siste ordet, så når driter jeg i henne fullstendig. Orker ikke mennesker som skal bruke sånne hersketeknikker for å kontrollere mennesker! Jeg har nok med meg selv, takk! :)

Gjest Gjest_mann29_*
Skrevet

Dårlige kompiser du har, som ikke klarer å si nei...?

En kompis sin eksdame er jo forbuden frukt, det burde jo alle vite.

Skrevet
Dårlige kompiser du har, som ikke klarer å si nei...?

En kompis sin eksdame er jo forbuden frukt, det burde jo alle vite.

Det vet 9 av 10. De siste 10 % ignorerer det, og noen prøver seg til og med på dama til kompisen mens de er sammen... De mister ofte venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...