Gjest Mia88 Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Er startet på South beach dietten. Jeg spiser som en amerikaner på 300 kilo. Er så avhengi av sjokolade som man kan bli. I går startet jeg på denne kuren, som skal gjøre søtsuget mindre. Men allerede i dag, sprakk jeg. (hadde sjokolade hjemme, så var så lett å bare ta noe. Men kasta resten etterpå.) Så det jeg lurer på er om dette søtsuget blir mindre, om jeg klarer å gå ca. 2 uker uten å spiste noe sjokolade, eller andre søtsaker? Eller trenger jeg mye lengre tid? Har så dårlig viljestyrke, men ønsker virkelig å gå ned noen kilo.. Og kostholdet MÅ forbedres..
Inx Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Er startet på South beach dietten. Jeg spiser som en amerikaner på 300 kilo. Er så avhengi av sjokolade som man kan bli. I går startet jeg på denne kuren, som skal gjøre søtsuget mindre. Men allerede i dag, sprakk jeg. (hadde sjokolade hjemme, så var så lett å bare ta noe. Men kasta resten etterpå.) Så det jeg lurer på er om dette søtsuget blir mindre, om jeg klarer å gå ca. 2 uker uten å spiste noe sjokolade, eller andre søtsaker? Eller trenger jeg mye lengre tid? Har så dårlig viljestyrke, men ønsker virkelig å gå ned noen kilo.. Og kostholdet MÅ forbedres.. Noen dager tar det nok, ikke ha sjokolade i skapene hjemme er et jungeltriks
Chanel.No5 Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 (endret) Ville ikke akkurat lagt all min lit til at en diett skal fjerne alt søtsuget du har. Det krever mer av deg psykisk om du skal klare det, selv om viljestyrke virker fullstendig fraværende så blir det bedre etterhvert som dagene går og du holder deg vekke fra snopet, men du må være sterk. Du må nesten sette deg som mål i første omgang om å ikke ha det liggende tilgjengelig. Ingen diett alene vil fjerne dette suget, men kan sikkert bidra til å gjøre det lettere. (Jeg er personlig ikke for dietter, men vi er alle forskjellig!!) Endret 24. september 2009 av Lotte27
Gjest Mia88 Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Ja, skal kaste eller gi bort all sjokoladen jeg har! (har fått i gave, derfor er det så mye:p) Skulle ønske jeg slapp dietter og bare kunne spise sunt. Har prøvd, men får ikke noe særlig til. Tenker på denne dietten bare i 2 uker, for å slutte me krabohydrater litt, og sakte men sikkert starte på et normalt kosthold, som jeg kan leve godt med. Men noe strengt må til for at jeg skal slutte med sjokoladen. Men jeg har bestemt meg nå!
Chanel.No5 Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Hva med å heller bare starte med ditt nye kosthold du kan leve med nå? Ikke gå på noe diett i 2 uker, ser bare ikke helt vitsen med å gå på South beach i 2 uker.. Bruk heller de 2 ukene på avvenningen din, mye mer fornuftig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå