Gå til innhold

Brudesuiter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Miracle

Jeg og min kjære har vært rundt å sett på brudesuiter i dag. Fant ut at prisen lå på ca 2500 pr natt. Vi kunne tenke oss to dager , siden selve bryllupsnatten ankommer vi sent.

Det jeg nå lurer på er om 5000 kr er verdt to netter på hotell :roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du ellers bruker mye penger på brylluppet kan det jo være verdt det??!! :P Jeg jobber selv på hotell, og min erfaring er at denne prisen ofte inkluderer frokost på rommet, musserende vin++, det gjør den ihvertfall hos oss! :briller:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk tenkt å gjøre følgende:

Vi kommer til å ha stort nachspiel hjemme hos oss selv (bor 5-10 min å gå fra bryllupslokalet). Når morgenen kommer tar vi tog/taxi inn til Oslo og spiser frokost sammen der. Håper da på å få bryllupssuiten tidlig (vanligvis får man jo rommene senest i to-tre tiden), slik at vi kan sove litt, og så ha en lang kveld og natt for å nyte at vi er nygifte :hjerter:

Grunnen til at vi tenker å gjøre det sånn er at vi har veldig lyst til å være med på festen sammen med alle vennene våre (sjelden vi får samlet alle sammen, og mange kommer også langveis fra), + at vi har lyst til å ha goood tid til å kose oss sammen (bryllupsreisen blir nemlig med barn) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudesuiter i Oslo: Grand Hotel!

Vi skal selv dit, og gleder oss som små barn. Vi slår på stortromma denne dagen, derfor falt vårt valg på Grand Hotell.

Andre hotell du får suiter er vel bl.a. hotel continental, Holmenkollen Park, Plaza, Bristol +++ Det kryr jo av hoteller i Oslo, og regner med at de fleste har en suite eller to! Ta en søk på nettet, mye av letingen kan du kjapt gjøre unna der, tenker jeg.

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brudesuiter i Oslo: Grand Hotel!

Vi skal selv dit, og gleder oss som små barn. Vi slår på stortromma denne dagen, derfor falt vårt valg på Grand Hotell.

Andre hotell du får suiter er vel bl.a. hotel continental, Holmenkollen Park, Plaza, Bristol +++ Det kryr jo av hoteller i Oslo, og regner med at de fleste har en suite eller to! Ta en søk på nettet, mye av letingen kan du kjapt gjøre unna der, tenker jeg.

Lykke til! :D

Hei Lille Lotte, og takk for forslaget.

Jeg har sjekket stort sett alle hotellene i oslo, men jeg tenkte kanskje på å ta bryllupsnatten et annet sted..... Gjestegård? El.....

Noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du priser snorkie? Frokost? Champanje? Boblebad?

Nei, det vet jeg dessverre ikke, men du kan jo ringe å høre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kanskje 2500 var litt dyrt... Vi trålet Trondheim rundt for å finne bryllupssuite, og prisene varierte fra 1000 til 5000 (!). Vi valgte til slutt et lite koselig hotell, hvor vi betaler 1500 for et nydelig rom. Vi får også frokost på senga, samt frukt og musserende vin på rommet om kvelden. Men vi har da ikke kommet dit for å spise frukt!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Losby Gods litt utenfor Oslo skal visst være fint, eller hva med Holmen Fjordhotell mellom Sandvika og Asker? Da kan du unne deg litt SPA luksus dagen derpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

...eller hva med Holmen Fjordhotell mellom Sandvika og Asker? Da kan du unne deg litt SPA luksus dagen derpå?

Jeg og min kjære skal tilbringe bryllupsnatten på Holmen Fjordhotell. Ble igrunnen positivt overasket over prisen. 1950 kr. :D Men det er selvfølgelig ikke inkludert SPA dagen derpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Refsnes Gods kan du jo kombinere bryllupsnatten med en "Romantisk Aften" det neste døgnet. Inkluderer aperitiff, fem retters gourmet meny, rom og frokost. Har brudepakke oxo for bryllupsnatten, med fruktfat, rose og sprudlevann.

www.refsnesgods.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Min søster tilbragte bryllupsnatten på et stabbur på Trugstad Gård (Holter i Akershus), og de var kjempefornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotell Bastion i Oslo har kjempefine suiter! Ikke bryllupssuiter, men flotte juniorsuiter med boblebad, super gode senger og tv i alle rom...!

Vi bestilte frukt og champagne til vi kom på rommet, frokost levert på rommet (det må avtales) og hele herligheten kom på kr. 1.900,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...