Gå til innhold

dippedutt for å gjøre lesing enklere..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sitter her og må lese ved bordet. Har en del bøker som er paperback, som man må fysisk holde åpne. Finnes det noen smarte dippedutter som holder boken åpen?

Noe a la dette eller dette, men det må ikke holde boken oppreist egentlig, bare holde boken åpen.

Og hvor man eventuelt kunne finne sånne ting i Norge (Oslo), eventuelt utenlandske nettbutikker som er å stole på - og hva skal jeg lete på norsk/engelsk - har dette et navn (nå letet jeg jo bare "hold book open" og da får man mye rart)?

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk!

Har du tilfeldigvis noe erfaring med disse butikkene også? Er nemlig ikke så veldig gla å taste inn kredittkortinformasjon i nettbutikker man aldri har hørt om :/

(eller jeg må eventuelt endelig lage meg PayPal konto ;))

Skrevet

Nei, ingen erfaring med noen av dem. Men PayPal er vel greit, det.

Kan jo tenkes at f.eks. Clas Ohlson har noe sånt også. Eller Binders/bokhandlere etc.

Skrevet

På Studia i Bergen (studentbokhandel) har de en sånn dings man kan sette tommelen gjennom, også holde boka åpen med denne plastgreia. Den er ganske bred, med ring til tommelen på midten.. Ikke så lett å forklare! Men da må du bruke en hånd til det da, de har sikkert disse på andre studentbokhandlere også :)

Skrevet (endret)

Mhmh, takk for hjelpen, men jeg trenger helst noe som står på bordet, siden jeg må skrive samtidig.

Men skal prøve å se litt rundt i bokhandlere da, og hvis jeg ikke finner, må jeg nok få meg PayPal og bestille de fra en av de sidene der :)

(farlig det, siden det å ikke ha PayPal har jo begrenset nettshopping en del hehe)

Endret av Bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...