Gå til innhold

økonomi

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Kjæresten min og jeg har flyttet sammen for to mnd siden, han flyttet inn i min leilighet som jeg leier. Han er skilt og har tre barn, og han har betalt alt av regninger for henne hittil (et halvt år), husleie, strøm og også hennes mobilregninger........... Nå er han i en økonomisk vanskelig situasjon på grunn av dette, men vil helst ikke snakke med meg om dette fordi han mener at jeg ikke skal lide for idiotiske avtaler som han har inngått med henne. Jeg vil at vi skal være åpne om det økonomiske fordi at jeg tror det er en god grunn til krangel og misnøye. Han mener at jeg ikke skal lide for at han betaler hennes regninger, men nå er det jo jeg som betaler alle regninger som vi har felles i leiligheten, leie, strøm, mat osv. Han er jo alltid blakk, selv om han tjener like mye som meg. Jeg kjenner at jeg blir frustrert av dette :frustrert:

Hva ville dere gjort i min situasjon? Jeg elsker han, og han er verdens beste kjæreste utenom det økonomiske da.... Hvordan deler dere regninger og felles utgifter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja, det er vel åpenbart at han må kutte på utgifter, og i første rekke de utgiftene som ikke er hans, og ikke hans ansvar lenger.

Hvorfor i all verden betaler han husleie, strøm og mobiltlf for eksen?

Det var sikkert en ok grunn for det ei stund, men han kan jo ikke fortsette med det når det fører til at han ikek greier seg økonomisk.

Kan ikke hun førsørge seg selv, må hun selv gjøre en innsats for å øke inntektene sine.

Skal du støtte ham økonomisk, er jo du også med på å forsørge henne, og det er du antagelig ikke så interessert i...?

Regner med han betaler bidrag? Kan også skjønne hvis han er med på å betale lån på felles hus i påvente av salg, eller lignende.

Endret av Illiya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...