Gjest ungkvinne Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Jeg har hatt sex med en jeg kjenner litt fra før noen ganger og det er enorm tenning. Jeg har gjort ting med han som jeg ikke har gjort før. Han elsker det virker det som, men lurer på om jeg da blir satt i en "elskerinnebås" og ikke som kjæresteemne. Ser at det diskuteres ofte her inne, elskerinneemner/koneemner/hore/madonna osv osv.
Barskstudent21 Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Jeg har hatt sex med en jeg kjenner litt fra før noen ganger og det er enorm tenning. Jeg har gjort ting med han som jeg ikke har gjort før. Han elsker det virker det som, men lurer på om jeg da blir satt i en "elskerinnebås" og ikke som kjæresteemne. Ser at det diskuteres ofte her inne, elskerinneemner/koneemner/hore/madonna osv osv. Som nevnt i tråden hvor det spørres om man kan falle for elskerinnen: At dere starter et forhold rent seksuelt betyr ikke at det ikke finnes følelser, og det finnes absolutt rom for å utvikle følelser i denne typen forhold. Første steg vil være å rett og slett tilbringe mer tid sammen, også utenfor sengen. Se om dere har kjemien selv utenfor senga. Litt flørting på SMS og telefon skader heller ikke Få han til å tenke på deg oftere... Min forrige kjæreste og jeg holdt på nesten ett år før vi ble sammen. Hadde tydeligvis vært gjensidige følelser der pågående lenge, men begge hadde vært redde for å jage den andre bort ved å bringe følelser inn i bildet. Et godt tegn vil være at dere begge eksklusivt ligger kun med hverandre. Det som gjorde utslaget for vår del var en stor forandring i livene våre hvor vi måtte ta et valg; vi skulle begge flytte hjemmefra og spørsmålet var om hun skulle flytte til samme by som meg og om vi skulle fortsette som før. Det ble avslørt endel følelser fra begge parter og vi ble sammen på dagen Selvsagt trenger du ikke vente ett år, og du trenger heller ikke sette i gang noen store forandringer hvor dere tvinges til å velge. Men jeg ville isåfall ikke ventet for lenge før jeg begynte å gjøre mer "kjæreste-ting" enn "elskerinne-ting" for å ikke bli satt i en bås. Da vil du i hans hode være "bare" en elskerinne...
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Hvis jeg først har sex med en jente vil ikke det være ødeleggende for om hun evt er kjæresteemne eller ikke. Men det kan godt hende jeg vet at jeg aldri blir sammen med henne selv om vi har sex (selv om jeg kan like henne veldig godt). Har opplevd at jenter - som sikkert har fundert på dette med kjæreste/elskerinne - plutselig finner ut at vi ikke skal ligge sammen mer. Men som likevel vil gå på kino/restaurant/div date-ting. Selvsagt greit det om man ikke vil ha sex med mindre det leder noe sted, men man havner ikke plutselig i potensiell-kjæreste-kategorien av den grunn. Ikke i min verden i hvert fall:-)
Gjest ts Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Hvis jeg først har sex med en jente vil ikke det være ødeleggende for om hun evt er kjæresteemne eller ikke. Men det kan godt hende jeg vet at jeg aldri blir sammen med henne selv om vi har sex (selv om jeg kan like henne veldig godt). Har opplevd at jenter - som sikkert har fundert på dette med kjæreste/elskerinne - plutselig finner ut at vi ikke skal ligge sammen mer. Men som likevel vil gå på kino/restaurant/div date-ting. Selvsagt greit det om man ikke vil ha sex med mindre det leder noe sted, men man havner ikke plutselig i potensiell-kjæreste-kategorien av den grunn. Ikke i min verden i hvert fall:-) Det jeg mente var vel om man havner i elskerinnekategori fordi sexen er rå og vill, og om det kan skremme bort og være turnoff i forhold til å bli kjærester? Eller liker dere at jentene er litt rå i senga?
clanz Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Det jeg mente var vel om man havner i elskerinnekategori fordi sexen er rå og vill, og om det kan skremme bort og være turnoff i forhold til å bli kjærester? Eller liker dere at jentene er litt rå i senga? Det kommer litt an på i mitt hode.. hvis du er rå i senga fordi du har hatt masse partnere er det ikke så bra... men om du bare lærer raskt er det bare positivt! Det er andre ting enn senga som avgjør om du er kjæresteemne. Det går mer på hvordan man ser for seg å leve sammen over lengre tid også utenfor sengen. Et bra sex-liv teller da selvsagt alltid positivt inn... for mange er det viktig men neppe det eneste som er viktig.
Barskstudent21 Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Det jeg mente var vel om man havner i elskerinnekategori fordi sexen er rå og vill, og om det kan skremme bort og være turnoff i forhold til å bli kjærester? Eller liker dere at jentene er litt rå i senga? At jenter er rå i senga er utelukkende et stort pluss! Men faktisk kan ei jente som er litt uerfaren og sjenert være like tennende. Det viktigste er at hun har sexlysten på plass Hadde vært ødeleggende for min del om jeg ikke fikk dekket mine behov, eller at jeg måtte nærmest "mase" for å få meg med noe. En kjæreste i mine øyne betyr regelmessig tilgang på sex. Selvfølgelig alt det andre, men du skjønner jeg mener Jeg blir ikke skremt bort av jenter som er rå i senga, men det er selvsagt ikke alt jeg tenner på, som f.eks tissing og andre ekskrementer... Så om du mener rå som i ivrig, høylytt og generelt veldig deltagende som vil ha meg like gjerne på soffaen eller bordet som på senga: HELL YEAH! :D Har vært borti typen som bare ligger der og skal ha, skal ha, skal ha. F.eks ber om å bli slikket og nekter å suge eller som bare vil ha sex i misjonærstilling, og bare på soverommet. Personlig har jeg behov for å kunne ha variert sex og helst nesten daglig Også er det fordel om sex ikke må bli noen stor greie hele tiden... Med det mener jeg at hun ikke nødvendigvis trenger middag, massasje og full oppvarting hver gang, med sex som skal vare i halvannen time. Jeg digger det også, men en quickie innimellom er gull verdt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå