Gjest Tankenes kraft Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Hei! Noen som har erfaring med å få seg jobb med tankenes kraft? Jeg har trua på tankenes karft, men føler jeg har mista litt av spiriten siden jeg ikke får noen enda. Blir til at jeg tenker på at jeg ikke har noen jobb. Noen bar forslag? Ønsker tips fra folk som har erfaring og trur på tankenes kraft;)
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Hei! Noen som har erfaring med å få seg jobb med tankenes kraft? Jeg har trua på tankenes karft, men føler jeg har mista litt av spiriten siden jeg ikke får noen enda. Blir til at jeg tenker på at jeg ikke har noen jobb. Noen bar forslag? Ønsker tips fra folk som har erfaring og trur på tankenes kraft;) Kan ikke si annet enn at dette forutsetter at du har tanker.Kanskje du heller skulle bruke tankene til å skaffe deg nye..?
Gjest Langt mot Nord Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Ved enden av det opprinnelige utkom så føles tanken tung, elementet jord og mer det underbevisste gjør seg gjeldende, hva vil man med tanken?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Hei! Noen som har erfaring med å få seg jobb med tankenes kraft? Jeg har trua på tankenes karft, men føler jeg har mista litt av spiriten siden jeg ikke får noen enda. Blir til at jeg tenker på at jeg ikke har noen jobb. Noen bar forslag? Ønsker tips fra folk som har erfaring og trur på tankenes kraft;) Det blir litt vanskelig når du ikke vet hVA slags jobb du vil ha. Jo mer detaljer om jobben du vil ha jo mer virkefult. Fortsett å tenke positiv og kjenn på gleden over at du har fått ny jobb. Jeg har fått ny jobb pga tankens kraft. Ikke gi opp;)
Gjest Tankenes kraft Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Hei! ÅÅ så bra å høre at du klarte det;) Er en lærer jobb, er en som jeg har søkt på, men ikke hørt noe fra(ENDA) kan jo hende jeg hører noe;=) Skal jobbe med gleden og følelsen Takk for oppmuntring;D Blir alltid glad når jeg får høre eksempler på at det fungerer. (det burde jeg jo vite, men er av og til man tenker begrensninger for man selv:( ) Satser på at jeg har jobb før oktober:)
tøydokka Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 tankene har lite kraft viss de ikke følges opp med handling..
Gjest Langt mot Nord Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Tankens kraft uten annet til næring enn dagdrømming fører lett til melankoli, at man ikke handler direkte, men er introvert preger ens valg. Har man disiplin til å la tanken ligge, gi slipp på den så har tanken ikke lenger noen kraft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå