Gjest gjest meg Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Hei Utover dagen pleier jeg å bli litt blank i t-sonen.Ser at fikseringspudder er til for å forhindre dette. Noen som har erfaringer med fikseringspudder? Og er det best med fikseringspudder i løs form, eller er fikseringspudder i fast form like bra? På forhånd takk for hjelpen!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Hva som hjelper mot at jeg blir blank, er mattende toner og veil etter å ha påført sminken. Er veil og fikseringspudder det samme? I så fall hjelper det! *ler*
Gjest gjest meg Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Hva som hjelper mot at jeg blir blank, er mattende toner og veil etter å ha påført sminken. Er veil og fikseringspudder det samme? I så fall hjelper det! *ler* Jeg bruker Decleor cleansing milk og tonifying lotion.Skal bytte til matifying lotion når toneren min blir tom! Hmm,er ikke sikker på om veil har en mattende effekt?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Jeg bruker Decleor cleansing milk og tonifying lotion.Skal bytte til matifying lotion når toneren min blir tom! Hmm,er ikke sikker på om veil har en mattende effekt? Bruker veil fra TiKei.se som har en mattende effekt. Og den er virkelig matt også, kjempedeilig for meg som har blankhetsfobi.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Bruker veil fra TiKei.se som har en mattende effekt. Og den er virkelig matt også, kjempedeilig for meg som har blankhetsfobi. http://www.tikei.se/produkter/veil_primer/..._veil_matte.asp Denne du mener? Du tar bare pudderet på i t-sonen,eller der du blir blank, etter å ha tatt på foundation? Og du synes det funker altså?Hvordan er fargen på denne?
pittie Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 http://www.tikei.se/produkter/veil_primer/..._veil_matte.asp Denne du mener? Du tar bare pudderet på i t-sonen,eller der du blir blank, etter å ha tatt på foundation? Og du synes det funker altså?Hvordan er fargen på denne? Jeg og bruker den der. Jeg påfører den etter mineral foundationen min, der jeg pleier å bli blank. Funker ganske bra på meg, og den er "gjennomsiktig". Så et tynt lag av denne vil ikke vises.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Som pittie sier. Påfører den vel egentlig over hele ansiktet, men mest i t-sonen, og litt på kinnene for å slippe å glinse. Og noe sier meg at den boksen kommer til å vare leeeeenge.
laperla Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Hei:) Jeg sliter med akkurat samme problem... Jeg har prøvd mange ulike matterende puddere, fra parfymeri og mineraler. Min favoritt er helt klart Youngblood's fikseringspudder. (Dette er den pressa varianten jeg har prøvd, den finnes også i løs variant.) Vurderer også å prøve den pressa fundationen til Youngblood også. Både fundationen og fikseringspudderet har oljeabsorberende egenskaper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå