wok Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Jeg vil gjerne ha en sånn teller som vister antall treff på bloggen min. Har funnet flere steder jeg kan laste dem ned gratis, men jeg skjønner ikke hvordan jeg legger den ut... Kan noen hjelpe meg med steg for steg forklaring på hvordan jeg gjør det? Kan INGENTING om programmering, og vet ikke hva HTML-koden, eller hva det heter, er, ellerhvor jeg finner den... Har blog på blogspot, hvis det har noe å si... Ønsker meg en liten, nøytral teller... På forhånd takk!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Sett på statcounter.com? Den er rimelig selvforklarende og ganske så god.
Bernardette Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Du kan gå hit Hvis du får opp sånn HTML kode så kopierer du den. Deretter går du inn på din side på bloggen. Du legger til en "gadget" (min er på engelsk, aner ikke hva det er på norsk?) og jeg tror du har muligheten der til å "legge til HTML code" ?
wok Skrevet 28. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2009 Åh! Tusen takk, der lå det en steg for steg beskrivelse også, så da klarte jeg det fint! Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå