Gjest Gjst Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Mister de hår noen steder? (der de klør). Hamsteret mitt gjorde dette, men husker ikke hva slags middel han fikk. Dra til smådyrklinikk/dyrelege helst med det samme, kan være et slags virus de har fått som ikke er behagelig og kan bli ille, men ikke vær redd for hamsteret mitt ble frisk. Lykketil. Si hvordan det gikk:)
sebra Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 nei nei de mister ikke pels noen steder.kan det kanskje være at de har tørr hud?
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Det kan være alt fra allergi til midd/andre skadedyr til at det er et symptom på noe med alvorlig som du ikke ser. Ta en tur til dyrlegen du, hvis du syns de klør seg unormalt mye... Ingen her kan gi deg noe diagnose basert på de få opplysningene du gir og uten å se dem.
sebra Skrevet 24. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2009 jeg leste på zoo1 sine sider om rotter , og så der at det kunne komme av foret. når jeg tenker meg om så tror jeg de starta , å klø seg etter at jeg skifta foret. men for alt jeg vet kan det hende at jeg bare plutselig har lagt merke til at de klør seg.
Troyamin Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Plutselige endringer kan skape kløe ja. Har opplevd det selv på rotter. Sjekk uansett gjennom pelsen. Er det lus eller lopper ser du det med en gang. Er det midd, kan det være vanskeligere å få øye på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå