Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #21 Del Skrevet 26. februar 2002 Joda...Det gjør han alltid. Han bruker deo og perfyme hver dag, opp til flere ganger om dagen, men hadde vert fint om han dysjet vertfall annenhverdag!? Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 26. februar 2002 #22 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei igjen.. Du skriver tidligere i innlegget at dere er ung. Hvor gammle er dere? Uansett så har IKKE alderen noen unskyldning for at han er uhygienisk!! Rart og pussig at han ikke bryr seg om sin personlige hygiene...Hmmmm... Jeg eeeelsker og være nydusjet,ren og velstellt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Meg Skrevet 26. februar 2002 #23 Del Skrevet 26. februar 2002 Oj, det der hørtes litt ille ut! Jeg synes absolutt at det høres ut som om din kjære trenger litt voksenopplæring på dette området. Selv arbeider jeg sammen med en person som er litt slapp på dette området og det er egentlig litt slitsomt å forholde seg til. Det blir til at man kvier seg litt for å ta kontakt og omgås, f. eks. i kantina. Når det så gjelder din kjære, blir jo alt dessto mer komplisert. Du må nok si fra til kjæresten din på en pen måte. Framhev det positive i situasjonen; det faktum at du virkelig elsker lukten av ham og virkelig tenner på ham (....når han er nydusjet). På den måten vil du komme i en mer positiv spiral. I stedet for å si hvordan du IKKE vil ha det, er det bedre å si hvordan man VIL ha det, om du skjønner hva jeg mener. Tror det er lettere å ta kritikk på den måten (synes jeg selv i hvertfall). Det er ganske rart det der med lukt, nå har jeg funnet min drømmemann og jeg merker at jeg tenner på og nyter lukten fra ham på en helt annen måte enn alle andre partnere jeg har hatt tidligere. Jeg simpelthen elsker å ligge og snuse på ham, det er ikke bare pirrende, det gir også en helt spesiell ro og harmoni i kroppen. Når han ikke er hos meg, så ligger jeg alltid på "hans side" i senga med nesen godt plantet ned i puta hans! *smiler* Herlig! Ja, Lille Meg er fryktelig forelsket, er hun!!! _________________ Hilsen Lille Meg1212[ Dette Innlegg er endret av: Lille Meg den 2002-02-26 12:04 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #24 Del Skrevet 26. februar 2002 Hm. Jeg svarte på 1. siden jeg nå. Dere overdriver litt her . Han STINKER ikke blandt folk. Det er liksom bare når vi har naken kontakt med hverandre, at kroppen hans kan lukte litt svette... Han dysjer kanskje bare to ganger til uken. Han er litt lathans..... huff, dette blir vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #25 Del Skrevet 26. februar 2002 Takk for et endelig,flott innlegg LILLE MEG!! Du har absolutt helt rett. Jeg skal si til han neste gang han er nydysjet , at han lukter godt, og gi han posetive tilbakemeldinger på det! *kos* (Han er 19, jeg er 16.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #26 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg finner det temmelig utrolig at en 19 åring ikke har god hygiene hvis han er normalt utviklet, har en god jobb/går på skole og har ett sosialt liv. Forklar ham på en hyggelig måte at han må ta en dusj hver dag og bruke rene klær. Og ta på cologne og parfyme utenpå svetten gjør bare vondt verre og får han til å stinke enda mer ulidelig. Dette burde helt ærlig ikke være noen stor sak for en gutt på 19 år. Med mindre han har alvorlige psykiske problemer. Milla 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askepott Skrevet 26. februar 2002 #27 Del Skrevet 26. februar 2002 Blir helt kvalm bare på tanken jeg! Jeg synes han må ha lite respekt for deg når han vil ha sex med deg og stiller opp i den tilstanden han tydeligvis gjør! Hvordan hadde han reagert om han skulle hatt oralsex med deg og du ikke hadde vasket deg på mange dager ?? Selv føler vi begge at vi så å si må komme rett fra dusjen for å føle oss vel! Eneste grunn til ikke å dusje minst annenhver dag er når man er for syk, eller er på fjelltur! Finnes jo ikke noe deiligere enn en dusj og legge seg sammen i rent sengetøy!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 26. februar 2002 #28 Del Skrevet 26. februar 2002 Ærlig talt!!!! Dette er det verste jeg har hørt... Nei det er ikke normalt at en person som er ung og aktiv å ikke dusje hvær dag. Han bør i hvertfall vaske seg. Jeg kunne aldri hatt seksuell kontakt med en så ureinslig mann. Gi beskjed!!! Min samboer går rett som det er å skylder seg i underlivet før vi skal kose oss, og jeg gjør selv det samme.. Ikke for at vi er spesiellt skitne, for vi dusjer hvær dag, men fordi at dersom vi skal ha oralsex, så er det ikke spesiellt tennende å smake urin, eller gamle papirrester.... Gi beskjed, så får dere et mye bedre sexliv.... Lykke til, det virker som du kan trenge det. Kos og klem fra Smiley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #29 Del Skrevet 26. februar 2002 Som sikkert en av få gutter som gidder legge igjen svar her vil jeg bare rette en stor FY til typen din.. personlig føler jeg meg UVELL! om jeg ikke dusjer minst en gang om dagen!! Stå på krava jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 26. februar 2002 #30 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg reagerer litt på at veldig mange mener det er en selvfølge å dusje hver dag.......jeg dusjer annenhver dag, og de dagene jeg ikke dusjer, vasker jeg meg både oppe og nede......... Hadde jeg dusjet hver dag(gjorde det før) hadde jeg sett ut som om jeg hadde skjell istedet for hud........... Ok, hvis jeg skulle være så heldig å være i en situasjon hvor jeg skulle ha sex, så hadde jeg nok ikke brydd meg om det var gått en eller to dager siden jeg dusjet, jeg hadde helt klart hoppet i dusjen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 27. februar 2002 #31 Del Skrevet 27. februar 2002 Nita: Du er jo renslig når du dusjer annehver dag og vasker deg oventil og nedentil dagene i mellom. Du har tydeligvis en hud som krever dette, men du tar konsekvensen av at du ikke kan dusje hver dag, og er renslig likevel. Her er det snakk om en fyr som ikke foretar noen form for kroppsvask på FLERE DAGER. Uæææhhhhh.........12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. februar 2002 #32 Del Skrevet 27. februar 2002 HADDE IKKE VÆRT MEG SOM HADDE DELT NOE SOM HELST M EN SÅDAN FYR!!HIV HAM I DO!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #33 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg dusjer hver dag. Skifter også nesten alt hver dag. Uansett hvor mye jeg har vasket pi##en så lukter den svært kraftig (brunst??) nesten med en gang blir skikkelig stiv. Jeg har kjent mange jenter men ingen har nevnt at det har luktet. Tror ikke det har vært en sjenerende lukt for de. Dessverre synes min kone at det skal lukte ingenting (pikken). Hun sier at jeg ikke lukter svette ellers. Personlig tenner jeg veldig på jenter som har kraftig brunst-lukt mellom bena. Er det andre som har samme problem eller synspunkter på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå