Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Hei. Jeg har fått et brev om ufortollet sending i dag, da jeg har bestilt noe for ca 1400 norske fra USA. Kan jeg gi svar på epost om jeg legger ved fakturaen jeg fikk på epost fra der jeg bestilte fra?
kaprifolen Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Kan jeg gi svar på epost om jeg legger ved fakturaen jeg fikk på epost fra der jeg bestilte fra? WHAT!? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 WHAT!? :klø: Mente om jeg kan legge ved bekreftelsen jeg fikk fra den nettbutikken jeg bestilte fra som vedlegg på e.posten.
Gjest bambyb82 Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 (endret) Hei. Jeg har fått et brev om ufortollet sending i dag, da jeg har bestilt noe for ca 1400 norske fra USA. Kan jeg gi svar på epost om jeg legger ved fakturaen jeg fikk på epost fra der jeg bestilte fra? Er ikke noe problem det:) legg ved kvitteringen som et vedlegg til TOLLVESEN(postfortolling.pgo(at)posten.no) har gjort det flere ganger, og dette er en utrolig mer effektiv måte og gjøre det på enn og sende i posten. skriv ankommet ufortollet vare i emnefeltet så mailen kommer til rett person:) Endret 24. september 2009 av Bolledeig
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 (endret) Er ikke noe problem det:) legg ved kvitteringen som et vedlegg til TOLLVESEN(postfortolling.pgo(at)posten.no) har gjort det flere ganger, og dette er en utrolig mer effektiv måte og gjøre det på enn og sende i posten. skriv ankommet ufortollet vare i emnefeltet så mailen kommer til rett person:) Takk for svar Så jeg skal sende en e post til denn adressen postfortolling.pg(at)posten.no? Og ikke privatfortolling(at)posten.no? ( denne som står på brevet jeg fikk) Hva skal jeg skrive i e posten? Bare fødelsnr og så legge ved kvitterinen? Noe mere? E-post omskrevet Bolledeig (mod) Endret 24. september 2009 av Bolledeig
§§§ Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 (endret) Takk for svar Så jeg skal sende en e post til denn adressen postfortolling.pgo(at)posten.no? Og ikke [email protected]? ( denne som står på brevet jeg fikk) Hva skal jeg skrive i e posten? Bare fødelsnr og så legge ved kvitterinen? Noe mere? Du må ha med sendingsnummeret. Endret 24. september 2009 av Bolledeig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå