Gjest ****Tingeling**** Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 I år blir det Jul i svingen på NRK. Savner de gode gamle... Les mer her
Gjest Stjernedryss Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 I år blir det Jul i svingen på NRK. Savner de gode gamle... Les mer her Herlig! Jul i Svingen er koselig. Eneste minuset med den serien er at det handler mer om Islam enn om kristendommen, så der har de bommet en del synes jeg. Skjønner egentlig ikke hva en muslimsk familie har å gjøre i en norsk julekalender. Men, men serien er absolutt veldig koselig
Gjest Gjest_vilde_* Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Hvorfor må de sende disse nye hele tiden?? Jeg hadde håpet de kunne sende Amalies jul i år!! Jaja, tror rett og slett jeg kjøper den!
Tante Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Hvorfor må de sende disse nye hele tiden?? Jeg hadde håpet de kunne sende Amalies jul i år!! For meg er Amalies jul også "en av de nye". Ikke at jeg ser på julekalender nå, har ikke barn og er selv 25, men savner virkelig Den gyldne hale, Jul i Skomakergata og en til som jeg elsket, men ikke husker navnet på, fra "gamle dager da jeg var ung".
Gjest Gjest_vilde_* Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Hehe, jeg er 23 og husker godt Amalies jul. Det var min favoritt. Jul i skomakergata så jeg i fjor. Husker at jeg likte Den gylne hale, men husker ingenting av den. Siste eksamen er 12 desember, så jeg får sett julekalender i 12 dager etter det da. Alt for å få julestemning:)
Gjest Stjernedryss Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 For meg er Amalies jul også "en av de nye". Ikke at jeg ser på julekalender nå, har ikke barn og er selv 25, men savner virkelig Den gyldne hale, Jul i Skomakergata og en til som jeg elsket, men ikke husker navnet på, fra "gamle dager da jeg var ung". Amalies Jul må jo være en av de dårligste julekalenderne som er laget. Jul i Svingen er ny, men den har den koselig Norske atmosfæren som en julekalender skal ha.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Åå, jeg gleder meg til å se Jul i Svingen sammen med poden, den er jo så fin Jeg liker heller ikke noen av de "nye" - jeg er så gammel at alt produsert etter Skomakergata er nytt, men Jul i Svingen har sånn god, gammeldags feelgood-stemning, så den er det eneste unntaket.
Tante Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Amalies Jul må jo være en av de dårligste julekalenderne som er laget. Jul i Svingen er ny, men den har den koselig Norske atmosfæren som en julekalender skal ha. Har aldri sagt at jeg liker Amalies jul. Det gjør jeg ikke. Men jeg har aldri sett Jul i Svingen og har derfor ikke noen mening om den
Gjest Stjernedryss Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Har aldri sagt at jeg liker Amalies jul. Det gjør jeg ikke. Men jeg har aldri sett Jul i Svingen og har derfor ikke noen mening om den Jeg har aldri sagt at du liker Amalies jul heller, så ingen grunn til å gå i selvforsvar
Tante Skrevet 24. september 2009 #10 Skrevet 24. september 2009 Jeg har aldri sagt at du liker Amalies jul heller, så ingen grunn til å gå i selvforsvar Bare virka sånn, siden du siterte meg over kommentaren din
Gjest Stjernedryss Skrevet 24. september 2009 #11 Skrevet 24. september 2009 Bare virka sånn, siden du siterte meg over kommentaren din Neida, det var ikke sånn ment
Lurvina Skrevet 24. september 2009 #12 Skrevet 24. september 2009 Jeg får litt vondt av å tenke på neste års Julekalender jeg.
Gjest Stjernedryss Skrevet 25. september 2009 #13 Skrevet 25. september 2009 Jeg får litt vondt av å tenke på neste års Julekalender jeg. Det er jo TV Norge da, men den så jo kul ut den da Glad de lager gode norske serier igjen i forhold til alt det crappet som har blitt produsert de siste årene.
Leanne Skrevet 25. september 2009 #14 Skrevet 25. september 2009 mine barn var veldig fornøyde med jul i blåfjell i fjor, synes det er litt rart at de ikke velger å sende månetoppen i år jeg da... Men jul i svingen er sikkert greit det også.... Har egentlig ikke sett så mye på den før.. Er jo barna som skal se disse julekalenderne da, vi får prøve å huske på det når vi voksne ønsker oss tilbake de gode gamle julekalenderne.. Har jul i skomakergata på video, så noen episoder av den i fjor, men det fenget ikke mine barn på samme måte som jul i blåfjell...
Gjest emmeline Skrevet 26. september 2009 #15 Skrevet 26. september 2009 Jeg har alltid vært sånn at jeg har likt de "gamle" julekalenderne best, kunne strekke meg til jul i Blåfjell liksom. Men når jeg har fått sett litt på de andre, Jul i Svingen og Barnas Superjul, har jeg likt de også. Jeg må bare komme meg ut av det å tenke på det gamle som det eneste bra, selv om det er de jeg har nostalgiske barndomsminner fra. De nye kan også gi julestemning
Gjest Stjernedryss Skrevet 27. september 2009 #17 Skrevet 27. september 2009 Jeg har alltid vært sånn at jeg har likt de "gamle" julekalenderne best, kunne strekke meg til jul i Blåfjell liksom. Men når jeg har fått sett litt på de andre, Jul i Svingen og Barnas Superjul, har jeg likt de også. Jeg må bare komme meg ut av det å tenke på det gamle som det eneste bra, selv om det er de jeg har nostalgiske barndomsminner fra. De nye kan også gi julestemning Jeg har ikke noe i mot nye kalendere, men Barnas superjul synes jeg rett og slett var grusom. Julekalendere skal være litt mer rolige og harmoniske.
mia83 Skrevet 27. september 2009 #18 Skrevet 27. september 2009 Jeg synes Barnas Superjul ble veldig stressende
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #19 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er skikkelig glad for at det blir Jul i Svingen, synes det er skikkelig koselig og i år er sønnen min gammel nok til å forstå noe av det. Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå