Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vikar der jeg jobber nå. begynte tre uker siden. og vi skal få lønn 30. september. men jeg har ikke levert skattekortet mitt dit enda. jeg kom på det først nå!

tar det lang tid å få skattekort? eller får man det i skranken samme dagen?

jeg jobbet et annet sted i vinter og de har ennå skattekortet mitt, hoveddelen. men jeg har ikke lyst å gå dit og hente skattekortet mitt der.

går det an å få kopi av skattekortet mitt idag, hvis jeg drar ned til likningskontoret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er vikar der jeg jobber nå. begynte tre uker siden. og vi skal få lønn 30. september. men jeg har ikke levert skattekortet mitt dit enda. jeg kom på det først nå!

tar det lang tid å få skattekort? eller får man det i skranken samme dagen?

jeg jobbet et annet sted i vinter og de har ennå skattekortet mitt, hoveddelen. men jeg har ikke lyst å gå dit og hente skattekortet mitt der.

går det an å få kopi av skattekortet mitt idag, hvis jeg drar ned til likningskontoret?

Det kommer litt ann på hva slags skattekort du har. Har du prosentkort skal arbeidsgiver godkjenne det om du får med en kopi. Kommer også litt ann på hvor du bor tror jeg med hvor fort du kan få skattekortet. Ta med deg dine siste lønnsslipper fra den forrige jobben og ta en tur på ligningskontoret. Er du heldig så skriver de ut ett nytt skattekort til deg med en gang.

Du kan også gå inn på skatteetaten.no og bestille nytt skattekort.

Skrevet

Hvis lønnen blir utbetalt den 30. september skal som oftest skattekortet leverse i god tid før, det pleier å være minst en uke. De skal jo regne ut lønna får dere får den.

Skrevet

Har du ikke del 2 på skattekortet ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...