Gå til innhold

Å skrive en bok

Gjest Gjest_Ann Kristin_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ann Kristin_*
Skrevet

Er det noen som vet om gode nettsider / forum med hjelp til hvordan man skriver en bok?

Jeg har en historie surrende rundt i hodet, som jeg så gjerne skulle ha satt ned på papiret - men jeg klarer liksom ikke å finne begynnelsen på "tråden" min... Jeg pleide å skrive mye før, men så ble det mann og barn og jobb og hus og hjem og lite tid og.... ;) Hodet mitt derimot - fortsatte jobben med å fantasere frem historie etter historie - og nå skulle jeg som sagt gjerne ha fått flyttet det over på papir istedet for bare å gå rundt og kverne på det...

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på forfatterbloggen.no, der er det forfattere og skrivelystne som gjerne deler tips. Søk f.eks. på Tom Egeland, som la ut mange bloggposter om prosessen fra ide fram mot ferdig utgitt bok - det kan sikkert gi nyttige tips.

Lykke til!

Er det noen som vet om gode nettsider / forum med hjelp til hvordan man skriver en bok?

Jeg har en historie surrende rundt i hodet, som jeg så gjerne skulle ha satt ned på papiret - men jeg klarer liksom ikke å finne begynnelsen på "tråden" min... Jeg pleide å skrive mye før, men så ble det mann og barn og jobb og hus og hjem og lite tid og.... ;) Hodet mitt derimot - fortsatte jobben med å fantasere frem historie etter historie - og nå skulle jeg som sagt gjerne ha fått flyttet det over på papir istedet for bare å gå rundt og kverne på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...