Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år som har blitt kjent med en 6 år eldre fyr fra UK, vi har fellesbekjente osv... Vi har snakket ekstremt mye sammen over nettet, tlf osv. "problemet" er at han er kjekk, driver og studerer, har en jobb osv.

Jeg går på fhs, ikke ferdig på vgs enda, ikke noe spesielt pen, er overvektig osv. Og jeg kan ikke skjønne i det hele tatt at han har falt for meg! Jeg skal møte han nå i November i 10 dager (Ikke kunnet før pga av skolen min.) og hvis det går bra så blir det starten på et forhold, men jeg kan bare ikke skjønne det.... Jeg har sett bilder av noen av eksene hans tilfeldig og de er pene, slanke, høy utdannet osv. Jeg har de siste ukene vært ekstremt "ærlig" om meg selv, utsende mitt, livet mitt osv... Men det virker ikke ut som om det skremmer han vekk.

Jeg kjenner jeg er bare så ekstremt redd for å møte han nå, for å bli såret. Det er noe jeg virkelig ikke trenger i livet mitt nå, jeg er så redd for at når han møter den virkelig meg så er det gjort....

Jeg kjenner jeg skulle ønske akkurat nå at jeg var litt mer vellykket:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg møtte kjæresten min på world of warcraft--

vi ble fort gode venner, etterhvert ble det så vi så på hverandre som beste venner. han var den jeg gikk til med alt fra problemer med samboeren min til ... gud vet hva. alt mulig.

det var ingenting jeg ikke kunne si til han.

etter jeg gjorde det slutt med exen, fortalte han meg at han hadde falt for meg. jeg bare lo. trodde ikke på han.

han er ganske så pen, tynn, høy.. så har du meg da... 152 cm kort og trill rund..

etter han sa dette, og etter jeg sluttet å le, tok meg vel en uke, innså jeg at han mente dette... og jeg fant ut at ja, han var mer for meg enn bare en venn...

vi bestemte oss for at frem til vi kunne møtes, det tok 100 dager :P , så skulle vi ikke røre andre. det var oss to.

men jeg var jo kjempe redd for at han skulle syntes jeg bare var feit og stygg da han så meg!vi hadde mange samtaler på web cam. men der ser man jo ikke alt.. og jeg passer på at han ikke fikk se så mye av meg ... :sjenert:

jeg trodde at da han kom og jeg møtte han på flyplassen, ville han raskt bestemme seg for å dra fra meg igjen!

men han er nå her ennå.. og vi skal gifte oss.

han sa at jeg er akkurat sånn han trodde jeg var.

gi han en sjanse:)

om han ikke liker deg fordi du ikke er bra nok.. så til helvete med hele fyren! da er han ikke verdt det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...