Gå til innhold

Eye - Q

lulle

Anbefalte innlegg

Har lest litt frem og tilbake om dette naturpreparatet, og lurer på om jeg skal prøve det på sønnen. Han sliter med konsentrasjon både med lekser og på skolen.

Er det noen som har prøvd dette til sine barn, som kan si noe om erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Jeg kjenner flere som har prøvd det til barna sine, i samme forbindelse som deg. Alle synes det er dyrt, men også at det har vært verdt pengene. Noen har merket stor bedring, andre moderat. Jeg kan ikke huske noen som ikke har merket bedring i det hele tatt.

(Nei, jeg er ikke distribuør av produktet og har ikke prøvd det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen til en venn av meg har brukt det i 2 år, og han er blitt et helt "nytt barn". Fokuserer bedre og resultatene på skolen er blitt 100% nå i forhold til tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det til sønnen mim på 10 år for en tid siden. Jeg merket bedring veldig fort, ble faktisk mer rolig og konsentrert. Problemet for oss ble at virkningen avtok etter noen mnd, og ingen kunne gi oss svar om vi kunne øke dosen mer. Derfor ga vi opp forsøket på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg har brukt EyeQ i mange år, og svarer her selv om jeg ikke er barn lenger. Jeg synes det fungerer veldig bra. Har ADHD og merker stor forskjell hvis jeg går tom for produktet. Jeg tar 1-2 ss om dagen, selv om doseringer er 1 ts, og føler det fungerer best for meg. EyeQ består av fiskeolje og Nattlysolje, og er naturlig og ufarlig. Det er 100% trygt å drikke en hel flaske på en dag, for å si det sånn, selv om det selvsagt ville vært temmelig bortkasta penger.. Det er ikke i det hele tatt farlig å ta større doser enn anbefalt på flaska/boksen, så her er det bare å trappe opp hvis man føler det er nødvendig. :)

Flytende EyeQ tas bedre opp i kroppen, så du må ha flere kapsler for samme effekt, men det er såklart bedre med kapsler enn ingenting. Det finnes EyeQ med vaniljesmak og med sitronsmak, som bl.a kan kjøpes på kinsarvik.no <--Nettbutikk. Alt er billigere i Sverige, alltid. ;)

Hvis barnet ikke vil ta flytende, er det et hett tips å putte det i en næringsrik smoothie (f.eks 1 banan, 100g frosne bær, 1 egg, 1 ss EyeQ, evt litt ris-proteinpulver og cocosa.) Ris-protein kan også kjøpes på kinsarvik. :)

Jeg selger forresten produktet (jobber i helsekostbutikk) men jeg tviler veldig sterkt på at salget mitt kommer til å gå i været etter et innlegg på KG.. :fnise: Særlig ikke etter at jeg har reklamert så voldsomt for kinsarvik.no. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_curry_*

Det er 100% trygt å drikke en hel flaske på en dag, for å si det sånn, selv om det selvsagt ville vært temmelig bortkasta penger.. Det er ikke i det hele tatt farlig å ta større doser enn anbefalt på flaska/boksen, så her er det bare å trappe opp hvis man føler det er nødvendig. :)

Dette er ikke riktig! Doser på over 3 g Omega3-fettsyrer daglig regnes som legemiddeldose og skal kun tas i samråd med lege. (Og mennesker som går på Marevan skal være meget forsiktig i forhold til omega3-fettsyrer pga forlenget blødningstid. Nå er jo ikke Marevanbruk så vanlig blant barn, men mange andre går jo på Marevan.) Du som jobber i helsekostbutikk og selger dette burde vite dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan undersøke om du kan bruke vanlig tran/trankapsler istedet. Mye billigere og jeg tror det inneholder akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan undersøke om du kan bruke vanlig tran/trankapsler istedet. Mye billigere og jeg tror det inneholder akkurat det samme.

Noen som kan svare meg på dette? Inneholder tran det samme som eye - q ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...