Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Hei, jeg er så plaget med periodisk sterk/sviende kløe i nakke og på skuldre. Det kommer periodevis, og når som helst på døgnet. Men jeg kan ikke se noe der - ikke noe stikk, ikke tørr hud eller noe. Er det noen som har opplevd det samme? Jeg skal til legen neste uke, var ikke noe ledig før det, så tenkte bare å høre her om noen har samme erfaring?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Hei! Jeg hadde samme problemet som deg og fant ut at jeg reagerte på enkelte smykker som tydeligvis inneholdt nikkel. Det kan ikke være dette som er problemet?
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Hei! Jeg hadde samme problemet som deg og fant ut at jeg reagerte på enkelte smykker som tydeligvis inneholdt nikkel. Det kan ikke være dette som er problemet? Hei du! Det kan det være jeg går alltid med et smykke hvor kjedet er i hvitt gull, og der er det jo som regel nikkel. Skal prøve å gå uten dette i en tid nå, for å sjekke det ut. Men opplevde du at det kom i slike bølger, den ene dagen er alt fint og neste er det så du tror du skal klø deg i hjel?
Gjest Spinell Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Da jeg leste innlegget ditt kom jeg til å huske datteren til en venninne, som fikk kløe og utslett i nakken og skuldrene etter å ha begynt med en hårshampo som "alle jentene i klassen brukte". Derfor: Har du langt/halvlangt hår? Hvis du har det; kan det være hårshampoen din som gir deg hudreaksjoner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå