Gå til innhold

aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

mulig det er flere slike tråder men jeg starter en ny en uansett.

jeg møtte en mann i helgen da jeg var ute som er 35 år gammel, han ble med meg hjem uten at det skjedde noe mellom oss annet enn at vi satt og pratet i noen timer.

en kjempe hyggelig mann med glimt i øyet og jeg merker jeg liker ting ved han både utseendemessig og i egenskaper.

jeg ser på han at han også liker meg.

han har også vært på besøk 2 ganger etter helgen der vi bare har pratet og hatt det hyggelig :) ikke noe kyssing eller lignende (da jeg vil dryge den en stund )

han uttrykte på sms tidligere i dag før han kom på besøk at han liker meg godt og at jeg føles så reflektert og han tenker ikke på aldersforskjellen når vi er sammen.

det samme føler jeg, jeg tenker ikke over det i det hele tatt!

må være første gang! ikke at jeg noen gang har vært på sjekkern med menn som er i den alderen, heller 10 år yngre enn det. men det føles naturlig sammen med han på en måte!

men jeg klarer ikke unngå og spørre meg selv hvorfor en på 35 er intresert i ei jente på 21 år! er det ekte? eller er han ute etter bare en ting?

jeg spurte han hva hannes intensjoner er siden aldersforskjellen er såppas, og han svarte med at han ikke villet komme på besøk på natterstid hvis han ikke mente noe med det. han har også hintet til at han vil spise middag og finne på ting.

synspunkt? eller noen som har/er vært borti det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en fyr i slutten av 30-årene som har blitt kjent med ei jente i begynnelsen av 20-årene. Vi er bare venner, men vi er veldig på bølgelengde. Jeg kunne absolutt vært genuint interessert i henne.

Så svar nr. 1 er at det absolutt er mulig at han er seriøs. Du får spørre ham.

Innlegget ditt fikk meg til å tenke: Hvorfor har jeg ikke tatt noe initiativ overfor hun jeg kjenner? Ofte er folk i 20-årene i en helt annen livsfase, og noen er mentalt på et så forskjellig nivå i forhold til en i 30-årene, at det blir umulig å finne en felles plattform. Men sånn er det ikke her. Vi har til og med felles interesser. Så... jeg synes vel bare at hun er for ung?

Svar nr. 2 blir da at alder i seg selv tydeligvis betyr noe for noen, f.eks. meg. Og nå virker det litt teit, for jeg kan egentlig ikke forsvare det.

Skrevet

Del den eldstes alder i to, og pluss på syv. Det er det yngste han eller hun bør være sammen med, er min mening.

En fjortenåring bør da være sammen med en annen fjortenåring, for en førtiåring er tjuesyv det yngste.

Men det er bare min mening og en regle funnet opp av en eller annen. Jeg synes du er litt for ung for han, eller, han er litt for gammel for deg, men jeg kjenner ingen av dere, kanskje er du veldig moden, kanskje er han absolutt ikke det.

Hvis du har lyst, så prøv? Hva er det verste som kan skje?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Da jeg var 21 syntes jeg menn på 35 var gamle! Nå som jeg er 41 syns jeg de er mer passe ;)

Så personlig syns jeg aldersforskjellen er for stor, i den forstand at jeg ikke helt ser hva ei på 21 og en på 35 har felles (bortsett fra sex).

Men hvis dere passer sammen, så er det jo ingen andre som har noe med deres liv. Dere er begge voksne.

Jeg syns at +/- 5 år er en grei aldersforskjell for egen del.k

Skrevet

Det der er jo så individuelt, det er vel viktigere med intensjoner og følelser enn alder.

Skrevet

Min personlige grense på aldersforskjell er 7 år. Men hadde jeg truffet en i midten av 30-årene og det hadde klaffet helt - hvem vet... Man kan vel egentlig ikke uttale seg før man har vært i situasjonen selv, det er lett å stå utenfor og ha sterke meninger.

Skrevet

Jeg er 18 år, og er overhodet ikke interessert i gutter under 20 år... Så jeg syns bare det er bra hvis en eldre mann er interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...