Gjest Nattvette Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Nei, du får dra han etter håret da...
Gjest datagutt Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 åssen sparker jeg han vekk? han eier deg. Data > deg:) Nei seriøst, la oss ha dataen vår.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 åssen sparker jeg han vekk? Dette gjøres best i hodehøyde, for å få en maksimal forskyvning av tyngdepunktet i forhold til den kraften som legges i sparket, og således forårsake den ønskede effekten med minst mulig bruk av energi.
Gjest milkyway Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Datagutt: han syns du var tett i hue som skriver sånn! :O
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 åssen sparker jeg han vekk? Du angriper han med seksuell massasje, suger tak i noe varmt og mykt , helt til det ikke er mykt lenger. Og vips så er han ikke myk mann bak data lenger, men akkurat passe hard og fin.
Barskstudent21 Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Er problemet at han ikke tilbringer nok tid sammens med deg, eller at du føler han bruker tiden han ikke er sammens med deg forran PCen? Er det sistnevnte syns jeg ikke du skal ta fra han data-tiden sin, men er det førstnevnte er det kanskje på tide å jobbe litt med saken. Er dere samboere er det mye mer komplisert, siden da vil dere jo tilbringe mye mer tid sammen enn vanlige kjærester, og han vil kanskje føle at PCen er den eneste tida han har helt for seg selv. Jeg var tidligere data-avhengig selv. Det som var problemet var at jeg lett kjedet meg og ikke hadde noe annet å fylle "dødtida" med. Snakk med han om problemet, og prøv å bruke kommunikasjon som han forstår. Endel menn, gjerne "data-gutter", forstår lettere logisk kommunikasjon enn emosjonelle argumenter. Si at det ikke er sunt for forholdet deres, og siden du er så glad i han vil du gjerne at dere finner på mer sammen. Sex er jo et svært godt midlertidig middel for å få han bort fra dataen en stund, men du bør også ha et mer langsiktig mål. Trikset er ikke å sparke han vekk, men å tilby en alternativ aktivitet. Spiller han WoW eller andre spill som har bindende påmelding til aktiviteter i spillet kan det være lurt å si ifra et par dager i forveien at f.eks torsdag må du ta fri fra pcen for da skal vi finne på noe. Mvh tidligere data-avhengig.
Gjest milkyway Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 (endret) Å det er fordi han aldri har hatt data med internett i hele sitt liv (vi hadde for et år siden, men det var han andre vi bodde med i kollektivet sin, så han fikk ikke brukt den så mye) så facebook og lignende er helt nytt for han stakkar! Han har ikke gjort annet enn å glo i den skjermen siden lørdag da vi fikk nett, så i går tok jeg det opp på den greie måten at (øynene hans er klistret på pcen selv om jeg bruker den, han er jo som sagt hekta ) jeg skrev dette innlegget. han spurte om det var så ille, og da sa jeg at det er det. Han ble også sjokkert da jeg fortalte at etter sex/røyk hopper han opp i datastolen for å komme først til facebook, middag spiser han foran dataen! Så etter han innså at han hadde blitt en ekte datanerd, lovte han å skjerpe seg, og gjorde heller en annen aktivitet jeg lurte han med på ;-D Så KG løser det meste! Endret: men før jeg valgte å ta det opp på en uhøytidelig og grei måte som denne her, fikk jeg en del anfall hvor jeg brølte DATAEN ERSTATTER MEG, JEG ER IKKE FORNØYD, men ting løser seg skjeldent av utbrudd han ikke skjønner hvor kommer fra der han sitter og aner fred og ingen fare. Jeg begynte å irritere meg på det punktet vi kranglet irl, og ble venner på facebook! haha! Endret 24. september 2009 av milkyway
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 har vært sammen med en person som var avhengig av data, og mitt eneste råd er at hvis dette går utover alle andre daglige gjøremål, jobben hans, tiden deres , sosialt samvær med andre personer ( at han prioriterer dataen foran real life på alle arenaer so to speak) osv osv.... da gir du han en sjangse, og hvis han ikke ser problemet eller ønsker å endre seg , så " run for the hills" jeg gikk til slutt. Jeg kunne ikke lenger være i et forhold alene......
Gjest milkyway Skrevet 24. september 2009 #10 Skrevet 24. september 2009 :klø: Er KGs ultimate svar på alt "LØP?" setter så klart pris på råd, men som sagt, god gammeldags kommunikasjon ordnet opp i dette ganske kjapt. Gjelder bare å ta det opp greit og ikke kjefte, så ser en gleden av selvironi og at vi kan le av det, akkurat som at jeg møtte meg selv litt i døren da han minnet meg på at jeg hadde sittet og vært hekta på final fantasy 2 uker i strekk og "Skal vi pule?" "Vent litt, jeg skal bare ta bossen først!" så jeg tror løsningen på at vi begge blir litt for opphengt i ting, er at vi bør komme oss ut og nyte høstlufta og bruke ord framfor å skrive dem! :D
MissStiles Skrevet 24. september 2009 #11 Skrevet 24. september 2009 Jeg er også vært sammen med gutter som har vært opptatt av data. Den ene var mer opptatt av det enn den andre. Men det gjelder nok å si fra om du blir veldig plaget av det. Det gjorde ikke jeg første gang. Så jeg endte opp med å sitte veldig mye alene når vi var sammen hos han. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gadd. Han satt heller hjemme enn å gå ut og gjøre noe. Det er for dumt synes jeg. Selvfølgelig kunne jeg ha sagt ifra men tror ikke han ville ha hørt så mye på meg. Ikke det beste forholdet!
Barskstudent21 Skrevet 24. september 2009 #12 Skrevet 24. september 2009 :klø: Er KGs ultimate svar på alt "LØP?" setter så klart pris på råd, men som sagt, god gammeldags kommunikasjon ordnet opp i dette ganske kjapt. Gjelder bare å ta det opp greit og ikke kjefte, så ser en gleden av selvironi og at vi kan le av det, akkurat som at jeg møtte meg selv litt i døren da han minnet meg på at jeg hadde sittet og vært hekta på final fantasy 2 uker i strekk og "Skal vi pule?" "Vent litt, jeg skal bare ta bossen først!" så jeg tror løsningen på at vi begge blir litt for opphengt i ting, er at vi bør komme oss ut og nyte høstlufta og bruke ord framfor å skrive dem! :D Deg liker jeg! Endelig noe som skjønner at problemer kan løses, og at man ikke er perfekt selv. Skulle du ende opp med å "løpe" kan du gjerne komme i min retning
Gjest milkyway Skrevet 25. september 2009 #13 Skrevet 25. september 2009 fakkaff mann du er for ung uansett :O
Gjest Rekaaa Skrevet 25. september 2009 #14 Skrevet 25. september 2009 (endret) Du gjør sånn: Og hvis det ikke hjelper så får du: Og hvis det heller ikke hjelper så får skjenke han: Endret 25. september 2009 av Rekaaa
Gjest milkyway Skrevet 25. september 2009 #15 Skrevet 25. september 2009 På en av de verste dagene kom jeg ut av dusjen med nyfrisert mus, da sa jeg "Se nå!" "mmmm" sier han uten å kikke, og surfer videre. Så dro jeg en hellstrøm "JAMMEN SÅ SE PÅ AN DA!!!" og da ble det no på meg, tror det er det vanskeligste, å få han til å huske det er en verden rundt, og, ikke på firkanten foran Men nå er han flinkere! Vært ute siden 12 i dag, og da jeg kom hjem, var detfortsatt meg som var innlogget på fjesboka! :D
Gjest brutal_mann Skrevet 25. september 2009 #16 Skrevet 25. september 2009 Sigh... TV og PC, to killere for forhold...
VirreVapp Skrevet 25. september 2009 #17 Skrevet 25. september 2009 Dere har jo ikke hatt internett og sånn så lenge, så kan på en måte forstå han litt.. Det går nok over etterhvert.. en liten periode nå som det er superspennende. Ville ikke bekymret meg med en gang, gi han litt tid Så får du heller lure han med på andre aktiviteter innimellom
Gjest milkyway Skrevet 26. september 2009 #18 Skrevet 26. september 2009 Nå har han endelig begynt å bruke mer tid på gitaren og mindre på tastaturet! (og på meg) forresten, for en sweet avatar du har der :-D Han har vi hengende på veggen! omar er flinke flinkesen!
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2009 #19 Skrevet 26. september 2009 nyfrisert mus [...] firkanten foran Oppsummering og konklusjon er altså at man må plassere trekanten mellom ham og firkanten?
VirreVapp Skrevet 27. september 2009 #20 Skrevet 27. september 2009 Nå har han endelig begynt å bruke mer tid på gitaren og mindre på tastaturet! (og på meg) forresten, for en sweet avatar du har der :-D Han har vi hengende på veggen! omar er flinke flinkesen! I love him Skal snart se de i Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå