Gjest elinrenate Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 tenkte det kunne være greit å dele oppskrifter og tips for å få en sunnere diett.. Jeg begynner; for en sunn og god pasta saus i full fart trenger du; - 1 boks grovhakkede tomater - 1 eske med cherrytomater - 3 fedd hvitløk - en halv potte basilikum - en neve pinjekjerner kjør det i en blender til det smuuuud, tøm det over ferdig stekt mager kjøttdeig, kok i et par minutter, ferdig:-) tilsett salt og pepper om du vil, men hver forsiktig med saltet. For å sette fart i forbrenningen kan du ha oppi litt chilly også. Jeg har ikke grønne fingre så selv basilikumen min dør, derfor kjøper jeg en klipper den ren og pakker den i en fryse pose med engang jeg har den i hus.. Når den er frossen er det også veldig lett å finhakke, du bare tar posen litt brutalt ut av fryseren:-) et annet tips er trondheims lys lapskaus på boks, den er god og klori fattig, 89 ckal pr 100 gram, den metter godt å er kjapp å lage. Med litt mager pølse blir den bedre..
Gjest elinrenate Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 men kom igjen da.. skriv noe.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå