Gå til innhold

Dildofunn...

Gjest Gjeste-jenta

Fremhevede innlegg

Skrevet

I noen år jobbet min man i Oslo og var kun hjemme i helgene.

Han kjøpte da en såkalt "juksefitte" og brukte den.

Jeg syntes det var helt OK, jeg mener, jeg har mitt så hvorfor skal ikke han få ha sitt?

Forøvrig er det ikke så mye i bruk nå lengere.

Tror den ligger i en pose i kjelleren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva i alle dager har homofobi og et sexleketøy med hverandre å gjøre? Gode gamle "alle gutter som driver med analstimulering er homofile"-greia?

Ja

Det vil ganske sikkert være reaksjonen dersom den saken der ramler ut av nattbordsskuffen - og blir funnet av feil person...

• 7 måneder senere...
Skrevet

Interessent problemstilling. Jeg tror du har rett, det er mer tabu at en gutt har en juksemus enn at en jente har en dildo/vibrator.

Jeg må innrømme at jeg kanskje hadde syns det var litt pinlig å finne noe sånt hos en kompis, selv om jeg ikke ville syns det var tilsvarende pinlig hvis han fant noe av mitt leketøy. Dessverre.

jeg ser ikke noen forskjelig mellom dildo og juksemus

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at det skal være mer flaut for en gutt at noen finner sjømannsbruden hans, enn at ei jentes dildo blir funnet. Er ikke noe mindre privat, det. :gjeiper:

Skrevet

Jeg synes på ingen måte det er mer "desperat" for menn å ha sexleketøy enn det er for kvinner. Blir litt overrasket av å lese at det er sånn - gutter har jo generelt et mer avslappet syn på sex enn det jenter har, så det er igrunnen merkelig at de ikke har et like avslappet syn på sexleketøy.

Signerer denne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...