Gjest Gjeste-jenta Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Dersom en kompis tilfeldigvis finner eller kommer over dildoen din ville det vel ikke vært den store katastrofen. Det er jo noe "alle" har så det ville vel knapt vært en overraskelse eller sensasjon. Om min ble funnet tror jeg det hadde gått veldig bra i alle fall...litt avhengig av hvem som fant den selvsagt. Det hadde heller ikke gjort meg spesielt mye om det var jeg fant en veninne sin heller f.eks. Men hva om en jente finner juksemusa (vet ikke hva det heter egentlig) til en gutt? Ville du som jente blitt flau over å finne det? Ville du som gutt blitt flau over å ha noe sånt? For det er da ikke i nærheten av akseptert å ha juksemus...eller?
felgen Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Interessent problemstilling. Jeg tror du har rett, det er mer tabu at en gutt har en juksemus enn at en jente har en dildo/vibrator. Jeg må innrømme at jeg kanskje hadde syns det var litt pinlig å finne noe sånt hos en kompis, selv om jeg ikke ville syns det var tilsvarende pinlig hvis han fant noe av mitt leketøy. Dessverre.
Gjest Nattvette Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Hadde nok blitt litt flau, men eg hadde sikkert ledd og erta kompisen min litt i etterkant.
Barskstudent21 Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Jeg har ikke en "juksemus" som du kaller det, men jeg har funnet dildo hos ei venninne før. Det var bare utrolig morsomt, og vi flirte godt :D Fant også dildoen til storesøstra til en kompis av meg da vi lekte "gjem-og-let" i bursdagsselskapet hans for 10 år siden. Jeg tok den selvsagt med ut på festen og alle flirte seg skakk i hjel. Etterhvert brukte vi den til å leke flasketuten peker på helt til søstra (som var rundt 17-18) på den tida oppdaget den og klikket fullstendig! :D Har forresten vurdert å skaffe en Fleshlight, og tror det hadde vært utrolig digg. Synd jeg ikke skaffet den mens jeg var i et forhold, for da hadde det vært mer naturlig at vi begge hadde leker. Føler det er litt desperasjons-stempel over mannlige sex-leker, mens kvinnelige sexleker har et veldig positivt stempel. Synd, men sant. Kanskje er dette noe som dere likestillingsforkjempere kan gjøre noe med?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Jeg har et par oppblåsbare som er blitt funnet av venner og familie, men det er no big deal.
Gjest kille Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Dersom det ble like akseptert for gutter å bruke juksemus som det er blitt for jenter å bruke dildo så tror jeg det ville blitt en veldig kraftig skudd for baugen til jentene sin selvtillitt. Synes jeg hører melodien om "Han vil ikke ha meg for den jeg er fordi han er mer glad i juksemusa" og lignende...i følge med "hvor ufølsom er det mulig å bli?"
firewater Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Jeg har snakket med gutter rundt pokerbordet om slike hjelpemidler, og selv om alle ler med når man snakker om at man kunne tenkt seg å kjøpe en for å prøve ut, så er det ingen som (innrømmer at de) har kjøpt en eller prøvd den ut. Det er uten tvil en del negativ stigme knyttet til slikt, noe som kanskje er urettferdig. Jeg skal innrømme at jeg er nysgjerrig på idéen, men til nå har det ikke vært interessant nok til å prøve ut. Hvis jeg må tippe hvorfor det er sånn så vil jeg tro at det har med aksepten man har for at jenter synes sex er noe personlig. Man kan si til en gutt at han bare burde dra ut og få seg noe, men å si noe sånt til jenter vitner om uvitenhet til kjønnet som legger mer i sex og ikke bare "gir vekk kroppen sin" til første som frister.
Miss Undercover Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 Jeg synes på ingen måte det er mer "desperat" for menn å ha sexleketøy enn det er for kvinner. Blir litt overrasket av å lese at det er sånn - gutter har jo generelt et mer avslappet syn på sex enn det jenter har, så det er igrunnen merkelig at de ikke har et like avslappet syn på sexleketøy.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 Definitivt mindre akseptert for gutter enn for jenter. Jeg tror det har med å gjøre at gutters onani og hjelpemidler sees på som noe som bruke FORDI de ikke får seg noe og dermed symboliserer savn, ensomhet og taperstatus, mens kvinners leketøy symboliserer frigjøring og utforskning av egen seksualitet. Det er nettopp dette unge menn som ble intervjuet av sosiologen Willy Pedersen sa om onani etter ca. 20 års alderen. Gratismagasinet scooter kjøte for noen år siden en artikkel der de hadde testet ut alt mulig rart av sexleketøy for menn og det ble ramaskrik over artikkelen. Men, greia var at Magasinet til Daglbad hadde uken før hatt en tilsvarende artikkel hvor det samme ble gjort med kvinners leketøy. Scooter kopierte bare nøyaktig det Dagbladet hadde gjort nettopp for å se om reaksjonen var annerledes og det var den. Uansett så tror jeg ikke det tar alt for mange år før fleslight etc er akseptert fordi alle skjønner jo at det er like nyttig for menn med sexleketøy. Forøvrig har jeg selv en fleslight og den er sinnsykt bra. Howard Stern testet en i et av programmene sine og mente den var bedre enn ekte vare. Vil ikke akkurat si det selv, men den gir god friksjon og føles veldig bra. Legger du til det vibrerende egget blir det sinnsykt bra. Aneros er et leketøy som utgjør en langt større "trussel" for jenters selvbilde. Den gir hvis man bruker den gjevnlig over flere måneder ikke bare multiorgasmer uten ejakulsjon for gutta, men også orgasmer som er enormt mye større enn nesten noen gutter har opplevd under vanlig sex. Faktisk også langt kraftigere enn de fleste multiorgasmiske kvinner opplever også. Heldigvis kan anerosen i rimelig stor grad integreres i et vanlig sexliv så dama trenger ikke helt føle seg utenfor opplevelsene den gir. Desuten har folk som bruker aneros over lengre tid en tendens til å oppøve evnen til å ha store multiorgasmer uten utløsning også under et vanlig samleie uten bruk av aneros og det er noe som vil glede mange kvinner og ikke bare menn for da tas ikke bare mannens nytelse under samleiet til uante høyder, men han kan holde på så lenge han vil uten å måte ta pause etter utlsøninger. Men, vi kommer nok til å få en del tråder med damer somer sjalu på anerosen til mannen enda de samme kvinnene hadde null respekt og nærmest skjelte ut menn som startet tråder om at de følte seg usikkre på grunn av dildoer og vibratorer. aneros.com annbefalt på det aller varmeste.
Gjest Lunis Skrevet 29. september 2009 #10 Skrevet 29. september 2009 Jeg har også en fleshlight. Bruker den ikke så mye nå lengre, men da jeg kjøpte den for lenge siden brukte jeg den hele tiden. Det er ikke sånn at jeg har kjempelyst å fortelle alle jeg kjenner at jeg har en, men hvis jeg blir busta av en kompis tar jeg det på strak arm og føler ingen skam. Hvorfor skal jeg det? Jeg er fullstendig klar over, og det bør han også være, hvorfor jeg har en og hva jeg bruker den til. Ser ikke problemet. Likevel er jeg klar over at dette av en eller merkelig grunn er mere tabu for gutter enn det er for jenter. Fleshlight er digg forresten, men det er no satans styr med å vaske den hele tiden.
Gjest Grafica Skrevet 29. september 2009 #11 Skrevet 29. september 2009 Med gutters leketøy er det store forskjeller. Ville ikke heva et øyenbryn om jeg fant en Fleshlight hos en kompis, men om en Real Doll kom ramlende ut av skapet hadde jeg nok blitt litt forskrekka... Hehe. Men jeg synes det er flott at det kommer mer og mer åpenhet og aksept rundt gutters sexleketøy etterhvert! Det er urettferdig at det er så mye spennende for jenter, og fortsatt så tabu for gutter... Takk for linken til aneros, gjest! Skal sjekkes ut.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #13 Skrevet 29. september 2009 http://www.aneros.com/forum/my-best-super-...d-it-t1119.html Beskrivelser av orgasmer med aneros
Gjest bob Skrevet 30. september 2009 #14 Skrevet 30. september 2009 Menn som har juksefitter er ekle tapere som ikke får seg dame. Damer som har dildo er "frigjorte". Det er ivertfall det samfunnet tenker. Når så du sist reklame for juksefitter i VG?
Madmartigan Skrevet 30. september 2009 #15 Skrevet 30. september 2009 aneros.com annbefalt på det aller varmeste. Har sikkert mye for seg, men homofobien ble ikke akkurat mindre av å se hvordan vidunderet ser ut...
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #16 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg og samboeren min kjøpte litt forskjellig leketøy en dag kondomeriet hadde salg. Da kjøpte vi en sånn fleshlight-aktig sak til 99,- blandt annet. Når vi fikk den så gikk jeg på soverommet for å teste den og ropte på samboer for å få litt hjelp, noe hun mer enn gjerne gjorde! Har ikke brukt den mye siden da ekte vare er å foretrekke, men det er herlig med litt forandring! Litt glidemiddel og en sånn "luremus" kan være en herlig variant av den gode gamle håndjobben!
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #17 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg og samboeren min kjøpte litt forskjellig leketøy en dag kondomeriet hadde salg. Da kjøpte vi en sånn fleshlight-aktig sak til 99,- blandt annet. Når vi fikk den så gikk jeg på soverommet for å teste den og ropte på samboer for å få litt hjelp, noe hun mer enn gjerne gjorde! Har ikke brukt den mye siden da ekte vare er å foretrekke, men det er herlig med litt forandring! Litt glidemiddel og en sånn "luremus" kan være en herlig variant av den gode gamle håndjobben!
Gjest Grafica Skrevet 1. oktober 2009 #18 Skrevet 1. oktober 2009 Har sikkert mye for seg, men homofobien ble ikke akkurat mindre av å se hvordan vidunderet ser ut... Hva i alle dager har homofobi og et sexleketøy med hverandre å gjøre? Gode gamle "alle gutter som driver med analstimulering er homofile"-greia?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #19 Skrevet 1. oktober 2009 Noe jeg kan tenke meg er en grunn til at sexleketøy er mer akseptert for kvinner, er at en kvinne kan ofte bruke 15-30 min på å komme, hvis de kommer i det hele tatt, mens en mann kan komme på noen minutter. Hvis jentene får hjelp av en vibrator og lignende vil jo de kunne oppnå orgasme raskere, og ofte sterkere. Mens det å oppnå orgasme raskere ikke er et mål for mange menn. Så tror egentlig vibratorer blir sett mer på som et hjelpemiddel for kvinner enn for menn.. Men sier ikke at det bør være sånn..
Gjest Grafica Skrevet 1. oktober 2009 #20 Skrevet 1. oktober 2009 Gjest har et viktig poeng... Om enn et "feil" poeng, altså reflekterer samfunnets syn på menns seksuelle utforskning. Menns seksualitet er fortsatt noe ganske tabu. Menn kommer liksom uansett, så de "skal"/"kan" ikke utforske nytelse på lik linje som kvinner. Menn er også i stand til å oppnå multiorgasmer f.eks., men det er ikke "akseptert" at en mann utforsker seksualiteten sin for sin egen del. Gutta kommer jo liksom uansett, ikke noe mer å styre med da. Synes det er synd at det skal være sånn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå