Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Er begynt å komme over kulden og likegyldigheten jeg har følt etter at eksen knuste hjertet mitt og tråkket grundig på det. Det er et år siden vi forlot hverandre og jeg har vært likegyldig hele tiden. Til andre menn også. Nå er jeg begynt å åpne opp for en ny mann igjen, men har ikke møtt noen ennå. Samtidig så begynner jeg å tenke på eksen og søker ham opp på nettet av og til (uten å ta kontakt). Søker også opp eksen fra way back og blir liksom aldri helt ferdig med eksene mine................. Har tenkt å møte en av dem nå til jul, hvis jeg klarer å få til en avtale med ham. Han virker for å være helt over meg da, men jeg vil møte ham allikevel. Det er 7 år siden det ble slutt mellom oss. what to do. vil helst ikke henge fast i han som bedro meg..............
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Glem ekser, finn noe nytt, noe bra. Det er en grunn til at de er ekser. Og siden de ikke har kontaktet deg, så er du neppe deres store kjærlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå