Gjest deprimert Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 hei jeg har slitet en del med depresjon i det siste, siden jeg savner så utrolig følelsen av å ha nærhet og sex med det motsatte kjønn.Jeg har allerede rukket å bli i midten av 20 årene og for å være ærlig ,så har jeg aldri hatt en kjæreste. Tidligere så tenkte jeg ikke så mye på saken og regnet med at ting ville skje naturlig, men enda så har ingenting skjedd. Jeg blir så deppa når jeg føler at jeg ikke strekker til for noen jenter og jeg vet jeg har visse egenskaper som ikke er attraktive, som feks at jeg er lite veltalende, ikke så flink med mennesker og kanskje ikke den skarpeste karen. På en annen side derimot, så føler jeg at jeg er en åpen og ærlig person som kan gi mye. Jeg er student for tiden, men denne depresjonen går også utover studiet og jeg sliter faktisk å komme meg opp av senga. Hva er lissom vitsen med å stå opp til en ny kjedelig dag.Hjelper heller ikke at jeg ikke har så mange gode kompiser i byen jeg studerer. Det er kanskje vanskelig å uttrykke seg her via et forum, men jeg lover dere, jeg er veldig dårlig til å holde gode samtaler med mennesker, spesielt jenter.Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre med denne saken,det er bare slik jeg er, og det er ikke noe god følelse når ingen liker deg for den man er:( Jeg har, med andre ord, en tedens til å gjøre et dårlig første inntrykk på mennesker, enten ved åssen jeg snakker eller hva jeg sier. Dette skjer gang på gang, selv om jeg har det i bakhodet og prøver å "unngå" det. Det er sikkert mange lignende tråder her på forumet, men jeg vurdere faktisk å gi opp alt. Jeg klarer bare ikke å se noe positiv fremtid for meg og i hvert fall ikke at en jente kan forelske seg i meg.Hva er livet uten kjærlighet? Det gjør noe med tankegangen din når man gang på gang gjennom livet har merket at man er lite likt av mennesker. Jeg klarer bare ikke å komme på "bølgelengde" med andre mennesker(utenom mine kompiser hjemme), spesielt ikke j