simba80 Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Har en katt på 10år og en på 5 mnd. Begge er gutter, og nå har den største begynt å prøve seg seksuelt på den minste. Han står over den lille, biter han i halsen og hele bakpartiet rister som om han er kåt. Tissen er også ute. Da jeg så det tok jeg den store bort, og han har ikke prøvd seg siden. Mannen min sier han har sett dette ett par ganger før. Er dette normalt?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Har en katt på 10år og en på 5 mnd. Begge er gutter, og nå har den største begynt å prøve seg seksuelt på den minste. Han står over den lille, biter han i halsen og hele bakpartiet rister som om han er kåt. Tissen er også ute. Da jeg så det tok jeg den store bort, og han har ikke prøvd seg siden. Mannen min sier han har sett dette ett par ganger før. Er dette normalt? Det du beskriver høres ut som om katt nr. 1 viser dominanse over den andre, jeg antar at dette er en del av prosessen for å etablere rangen kattene imellom.
Gjest Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Er de kastrerte? Mine gjorde dette helt til jeg kastrerte de
simba80 Skrevet 24. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2009 Jeg glemte å si at begge er kastrerte, men rangen mellom dem er definitivt ikke avklart så kanskje det er derfor? Den lille ypper seg hele tida på den store, de blir liksom aldri ferdig med den diskusjonen. Noen flere?
KatzenThang Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Jeg synes det høres ut som leking og lekeslossing. Hehe. Fordi Småbiting og slossing/holde de nede i bakken er endel av omsorgen voksne monser gir til kattunger. Men bare etter det jeg personlig ofte har sett så det er mulig det er noe annet. Hokatter pleier å bite og vaske dem. Mens monsene biter og lekesloss. Kattunger har jo en tendens til å forsøke å gjøre det samme med oss mennesker. Stuper over hånda vår og lekebiter, forsøker å holde den fast og plutselig begynne å vaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå